Despre sport, airsoft si… hoverboard.

Posted: January 4, 2016 by zmolem in advertoriale, recomandari
Tags: , ,

De mic am iubit miscarea si sportul. O vreme imi placea tare mult fotbalul, desi, culmea, eu practicam voleiul. Jucam portar si o faceam cu succes, spre necazul atacantilor adversi. Apoi m-a apucat dorinta de sporturi extreme. Am o colectie frumoasa de fracturi si luxatii in urma folosirii repetate a skateboard-ului, bicicletei, placii de snowboard.
Apoi, inaintand in varsta si datorita naturii meseriei mele, am devenit pasionat de airsoft. Ei da, sportul asta, pentru ca e un sport in caz ca nu stiati, mi-a acaparat o buna parte din timp si resurse. Ce e airsoftul? Ei, asta-i buna, chiar nu stiti? Airsoftul este un sport care foloseste replici ale armelor reale, care trag cu bile de plastic, in scopul simularii unor actiuni si scenarii militare (milsim). Sa nu aud cuvantul paintball, ca fac urat, s-a inteles? Airsoftul, odata ce l-ai jucat, iti intra in sange ca un microb de care nu te mai scapi niciodata. Ajungi sa iti doresti cele mai sofisticate replici si echipamente, dispozitive de vedere pe timp de noapte, statii de emisie receptie si multe altele.
image

Ca practicant de airsoft jucam pe post de lunetist, putin in contradictie cu firea mea energica, insa trebuie sa precizez ca o faceam al naibii de bine. Lunetistul joaca putin diferit de restul jucatorilor unei echipe, fiind la distanta, ascuns, furisandu-se adesea in spatele liniilor adverse.
image

S-a intamplat intr-o zi ca scenariul duminical sa aiba loc intr-un depozit parasit, locatie in care abilitatile mele de lunetist erau in mare parte anulate. Datorita puterii replicii mele, din motive de siguranta pentru jucatori, nu aveam voie sa trag in interiorul cladirilor. Pe scurt, eram aproape inutil ca lunetist, in contextul acela. Insa asta nu m-a impiedicat sa intru in joc cu AK-ul din dotare. Scenariul era foarte greu, adversarii nostri erau raspanditi in intreg depozitul, pe trei etaje, mult mai numerosi decat noi. Dupa patru ore de combat, o tona de transpiratie pierduta, mii de bile trase, zeci de vanatai in urma cazaturilor, am reusit intr-un final sa ii inghesuim pe adversari la ultimul etaj, intr-o incapere la capatul unui hol. I-am terminat, ce e drept cu grele sacrificii, insa dupa incetarea starii de combat, cei mai multi dintre noi zaceam lati pe podele, incapabili sa ne miscam.
Milu, mitraliorul nostru, statea in fund sprijinind un perete si isi privea bocancii prafuiti.
-Frate, de aci ma duceti cu macaraua. Ca io nu mai pot sa fac nimic. Naiba m-a pus sa vin pe jos pana aici. Nu mai sunt in stare nici sa merg.
-Pe bune, completez eu. Si maine am de umblat prin oras… Pe jos… O sa am o febra musculara de toata frumusetea.
Bazu, intins pe spate pe niste lazi, contempland filozofic tavanul, zice:
-Bro, daca ai avea un hoverboard, ti-ar fi mult mai usor.
image

Surpriza! Bazu a rostit un cuvant necunoscut noua! In fine, in urma explicatiilor sale am descoperit ce este acela un hoverboard, ba chiar ni l-a si aratat, dupa ce am facut imense eforturi sa ajungem la masina sa unde avea “pretiosul mijloc de deplasare”. Am aflat ca acel hoverboard SmartBalance sustine pana la 120 de kilograme, merge cu o viteza de 15 km/h, are o autonomie de pana la 20 de kilometri si ca, surprinzator, e destul de usor de manevrat. Spun surprinzator pentru ca Bazu nu e genul de om, la cele 110 kg ale sale, sa il vezi deplasandu-se pe un hoverboard.
Fara stie, amicul nostru a reusit sa ne faca extrem de curiosi de acest inedit si futurist mijloc de deplasare, cel putin pe mine, desi nici Milu nu pare indiferent.
Sincer, ma bate gandul sa imi cumpar unul si, dupa ce am intrat pe SmartBalance.ro, sunt din ce in ce mai tentat. Preturile sunt ok, fara doar si poate cele mai bune de pe piata, raportate la calitatea produselor oferite. image

Voi ce ziceti, sa-mi iau, sa nu-mi iau un hoverboard?

Comments
  1. Jerry says:

    Unde gasesti tu minunatiile astea? Mereu scoti cate un site cu tot felul de produse tentante. Cand o afla nevasta ca vreau sa imi iau un hoverboard, ma mananca.

    Like

  2. Jerry says:

    Hai sa nu exageram.

    Like

Lasa un comentariu

