Articolul

Posted: December 8, 2015 by zmolem in Amuzante
Tags: ,

-Mihai, sa vezi ce articol interesant am citit astazi.
Ma priveste cu superioritate, bea putina cafea, apoi incepe:
-E vorba despre efectele ceaiului de goji…
-L-am citit, ii tai eu elanul muncitoresc.
Se uita cu ciuda la mine apoi continua:
-Dar sa vezi, am gasit apoi un alt articol despre prepararea siropurilor si uleiurilor presate la rece de pe site-ul…
-Si pe asta l-am citit.
E din ce in ce mai iritata. Acuma eu ce sa-i fac daca ne intereseaza si citim aceleasi subiecte?
-Sa vezi apoi… Despre prepararea uleiurilor de masaj. Am citit…
-Si pe asta l-am citit!
E clar, nevasta-mea fierbe de iritare.
-Dar articolul despre maseorii din Oradea, cei care au facut curs la Casa de Cultura a Sindicatelor?
-No, pe asta nu l-am citit!
Exulta de fericire. In sfarsit un articol pe care ea l-a citit si eu nu.
-Si stii de ce, Moni? Pentru ca pe asta eu l-am scris.

image

Comments
  1. D-aia-i bine ca partenerii dintr-un cuplu să aibă preocupări diferite. 😉

    Like

Lasa un comentariu

