Plase pescaresti ornamentale de la Romnets.ro

Posted: December 15, 2014 by zmolem in advertoriale
Tags: , , , , ,

Prin vara am primit un telefon prin care mi-a fost ceruta prezenta pentru a-mi da parerea in legatura cu amenajarea unei terase si a unui foisor ale unui restaurant cu specific pescaresc. Nu sunt eu mare expert in amenajari dar mereu am dat sfaturi bune de luat in seama cand mi-a fost ceruta parerea in domeniul asta. Problema e ca terasa si foisorul sunt gata de ceva vreme si proprietarul restaurantului, un bun prieten pe nume Sergiu, m-a invitat sa arunc o privire, asa inainte de “lansare”.
De cum pasesc in curtea din spatele restaurantului, unde fusesera construite terasa si foisorul, Sergiu sta cu ochii pe mine ca sa-mi studieze reactiile. La prima vedere e ok, parerea mea. Terasa, construita din lemn masiv, cu vedere la frumosul lac cu care se invecineaza, gazduieste 18 mese din lemn cioplit, cu scaune aidoma. Pe grinzile si stalpii de lemn sunt agatate vasle, undite vechi, colaci de salvare si trofee pescaresti. Ici colo gasesti snopi de stuf frumos aranjati pentru a masca ghivece imense din care rasar sculpturi in lemn care intruchipeaza salcii batrane.
Foisorul, contruit si el din lemn, situat pe malul lacului, arata de la distanta precum o corabie veche. La fel ca si terasa, este impodobit cu vasle, trofee, si undite. In mijlocul foisorului, pe un imens butuc de salcie, troneaza o corabie pescareasca in miniatura.
-E frumos, foarte frumos…
Sergiu nu zice nimic anticipand urmatoarea mea replica.
-…dar parca lipseste ceva. Navoade de pescuit nu ai gasit? Ar fi completat foarte bine restul decoratiunilor.
Umerii ii cad a neputinta.
-Ai observat foarte bine. Exact plasele de pescuit lipsesc. Am incercat sa caut in sat, la pescari. Nimic! Ori erau intr-o stare deplorabila ori imi cereau niste preturi incredibile. Marlani. Au vazut ca am amenajat terasa si foisorul si au inteles ca e rost de profit. Mi-am facut sperante ca totusi nu va fi observabila lipsa plaselor de pescuit si de-asta am apelat la tine.
-E frumos ceea ce ai facut aici. Felicitarile mele. Nu ar trebui sa te ineci ca tiganul la mal. Deci nu renunta.
Se aseaza la o masa si ma pofteste sa ma asez si eu.
-Nu renunt, nu renunt… E clar asta. Sambata vreau sa deschid terasa si foisorul si parca nu-mi da mana sa o fac asa pe jumatate. Insa nu stiu de unde sa fac rost de plase de pescuit. Ma gandisem sa incerc la magazinele pescaresti…
-Da de unde! Las-o balta. Hai ca te rezolv eu.
Casca ochii mari cat cepele privindu-ma cum scot tableta din rucsac. Nu indrazneste sa ma opreasca in timp ce eu turui ca o moara stricata.
romnets-Ai auzit de Romnets? Normal ca nu ai auzit pentru ca daca auzeai nu te-ai mai fi agitat in legatura cu plasa de pescuit. Romnets este unul din cei mai mari furnizori din Romania de produse din plasa si sfoara. Produsele oferite de Romnets sunt foarte atractive, avand o calitate superioara si preturi foarte bune. Aceasta firma activeaza pe piata produselor din plasa si sfoara inca din anul 2000, dovedindu-se a fi un partener de calitate orientat constructiv spre nevoile clientului.
-Ohooooo! Usurel cu caii popii!
Ma intrerupe tocmai cand eram mai in forma cu discursul meu.
-Tu de unde stii de Romnets? Ca nu tin minte sa te fi facut pescar.
Ii zambesc larg si continui:
-Tocmai ti-am explicat ca Romnets este cel mai mare furnizor de produse din plasa si sfoara . Nu am zis doar plase de pescuit. Sa fim intelesi. Eu am cumparat de la ei plase de protectie pentru livada si vita de vie. Dupa ce am muscat-o cu cele chinezesti care nu mi-au rezistat decat un an am ajuns la ei. Am intrat pe site, am studiat oferta si apoi am comandat. Asa mi-a ramas in minte ca la Romnets gasesti plase pescaresti ornamentale. Intra pe site ca sa te convingi! Vei gasi in oferta lor nu doar plase de pescuit ci si sfori si franghii ci si setci, navoade, prostovoale cu scop ornamental. Au sa iti fie de folos.
-Mihai, iti multumesc! Esti invitat de onoare sambata la deschidere… OAre nu ar trebui sa amand deschiderea pe saptamana viitoare? Stii… pana vin plasele, pana amenajam.2
-De ce? Romnets livreaza produsele in decurs de cel mult 48 de ore. Vei avea timp si pentru amenajare.
-Multumesc mult pentru ca m-ai salvat din impas. Ei, si daca tot esti aici, ce-ai zice sa gusti si din preparatele casei? Face bucatarul nostru un somn la gratar cum nu gasesti in partea asta de tara.
Am simtit eu mirosul care razbatea dinspre bucatarie si, ce e drept, cam salivez de pofta.
-Credeam ca nu mai ajungem la partea asta!
Zambeste multumit si ii face semn ospatarului care sta langa usa dinspre restaurant.
-Ar merge si un vin bun, ce zici?
Nu pot sa refuz!

Lasa un comentariu

