Nu va mai fi PR update

Posted: December 15, 2014 by zmolem in De-alea
Tags:

Ati auzi probabil zvonul ca Google nu va mai face nici un Page Rank update. Initial m-am alarmat! Apoi, dupa ce am stat sa judec putin, am zis ca nu e chiar un capat de tara.
Daca cei de la Google s-au hotarat sa il dea in ma-sa pe PR, au ei motivele lor. Doua dintre ele sunt cele mai serioase: fermele de linkuri, site-urile cu PR>5 care fac spam la greu (acestea din urma nu sunt putine). Cum expertii SEO si-au bazat masiv activitatea pe Page Rank , era inevitabil sa se ajunga la o irelevanta a acestui criteriu. Sa fim seriosi, ce valoare mai are un link de la un site dubios dar cu PR 5? Cei de la Google au sesizat inmultirea peste masura a site-urilor cu PR mare care spameaza si au inteles ca nu mai are rost sa faca un update.
Oricum aparusera Moz Domain Authority, Majestic Citation Flow si Trust Flow care ofera date mult mai precise decat Google Page Rank. Mai exact, acestea arata cat de credibil si de incredere poate fi site-ul tau in functie de credibilitatea site-urilor care dau link catre tine. Deci site-urile dubioase care fac bani din linkuri se cam duc dorului pe…….
Sunt tare curios cum va reactiona piata advertorialelor de la noi. Cei de la Orkestra au dat deja semne ca se orienteaza catre o piata lipsita de PR si cauta altceva decat doar un simplu link, ci mai degraba vizite redirectionate catre beneficiar si credibilitate. Ei, ca bloggerii au reactionat gresit la aceste cerinte e cu totul si cu totul altceva.

Comments
  1. nici nu stiu daca e de bine sau de rau pentru ca nu am prea inteles niciodata cu ce se mananca termenii Seo, PR si altele …

    Like

  2. Exclusiv says:

    eu am un site il am de 2 ani si nam pr google dar am real pr 5 trust rank 2.50

    Like

Lasa un comentariu

