Freze pentru zapada doar la Ideal-Shoping.ro

Posted: November 20, 2014 by zmolem in advertoriale
Tags: , , , , ,

Acum doi ani a fost o ninsoare cum nu am mai vazut de multa vreme. Fulgii mari cat nucile au cazut, vreme de o zi,  acoperind totul cu o patura groasa de zapada. Stratul de omat ajungea si la jumatate de metru, pe alocuri chiar si mai mult. Era duminica pe la pranz cand ninsoarea a incetat iar ceea ce ma astepta presupunea ore multe de munca asidua. Asa a si fost. Am lopatat din greu la zapada ca sa pot elibera aleile din curte si poarta, pentru a putea iesi cu masina. Tarziu de tot, pe la miezul noptii, dupa ce si sotia si soacra-mea mi-au dat un ajutor consistent, am reusit sa sapam o cale pentru a putea scoate masina din curte, avand parte si de noroc pentru ca strada noastra tocmai fusese deszapezita, de catre utilajele primariei. A fost un efort serios in urma caruia m-am ales cu o pneumonie de toata frumusetea.
Pentru ca anul acesta nu vreau sa mai am parte de asemenea evenimente, am decis sa cumpar o freza de zapada. Cu un asmenea “utilaj” as scapa de lopatat zapada si as ramane ferit de raceli sau mai rau. Pana la urma e vorba si de comoditatea mea. De ce sa nu fac oameni de zapada cu fetita in loc sa robotesc ca un sclav. Si, cum se anunta a fi o iarna grea, prefer sa fiu pregatit de data asta.
In Oradea sunt prea putine magazine de unde sa pot cumpara o freza de zapada, iar in marile magazine de bricolaj am gasit doar produse de proasta calitate, produse care pe internet au niste recenzii mai mult decat negative. Lucrul asta nu ma ajuta prea mult in cautarile mele insa mai am o sansa si anume internetul.

image

La o simpla cautare pe internet am gasit magazinul online Ideal-Shoping.ro. Aici e raiul sculelor, aparatelor, masinilor si utilajelor de orice fel care pot usura viata omului. Gasesti aproape tot ce iti doresti de la scule pentru atelier la betoniere si alte utilaje pentru santier, de la utilaje pentru gradinarit la aparatura de precizie.
Produsele oferite spre vanzare sunt sortate pe categorii distincte care usureaza foarte mult cautarile clientilor. De asemenea site-ul lucreaza foarte repede, lucru care conteaza pentru mine, caci nimic nu e mai enervant ca un magazin online pe care pierzi mult timp pentru a gasi un produs.
Am gasit pe acest site o categorie distincta dedicata frezelor pentru zapada si astfel am de ales intre multe astfel de utilaje, diferentiate dupa pret, producator si specificatiile tehnice.

image

Cum mi-am facut dinainte lectiile, stiu exact de ceea ce am nevoie si anume o freza care sa poata lucra intr-un strat de pana la jumatate de metru de zapada, cu o latime de lucru tot de jumatate de metru. Dintre toate frezele pentru zapada de pe Ideal-Shoping.ro am ales freza de zapada FB 5556 A, la care beneficiez si de o reducere substantiala in valoare de peste 600 de lei. Avand un motor pe benzina, in patru timpi, de 5,5 cai putere, cu cinci trepte de viteza pentru inainte si doua inapoi, un consum de 0,8 litri de carburant pe ora, consider ca acest utiliaj imi este arhisuficient.

image

Puteam alege o freza mai mica insa pentu ca acest produs are reducerea de pret despre care va spuneam, am preferat sa am un utilaj puternic pe care sa ma pot baza.
Pentru suprafete mai mari, cum ar fi benzinariile sau parcarile ori depozitele firmelor, pe Ideal-Shoping.ro puteti gasi freze mult mai puternice decat cea aleasa de mine, la preturi mai mult decat convenabile. De asemenea, pentru doritori, achizitionarea oricarui produs de pe site se poate face si prin credit direct. Exista diferite modalitati de plata iar livrarea oricarui produs se face in maxim 48 de ore de la plasarea comenzii.
Sper sa nu ninga pana imi ajunge noua jucarie, pentru ca nu am chef de lopatat zapada.

image

Lasa un comentariu

