Anvelope de iarna de la Acvila-Romania.ro

Posted: November 20, 2014 by zmolem in advertoriale
Tags: , , , , ,

Raspund la telefon si aud vocea lui Alin
-Am nevoie de ajutorul tau intr-o problema.
-Ce problema?
-Pai, stii… Aaaa, eu mi-am scrantit glezna si nu pot sa ma deplasez prea mult. De fapt nu ma pot deplasa deloc. Siiii… As cam avea nevoie de ajutorul tau. Nu am voie sa calc pe piciorul drept.
-De ce nu calci pe stangul?
-Auzi, ba! Io is pe moarte aci si tu faci bascalie?
Sunt rau dar si-o merita. Dar hai sa-l aud, ce problema o fi avand?
-Gata, calmeaza-te! Glumeam. Spune cu ce vrei sa te ajut?
Rasufla usurat si zgomotos, semn ca e la stramtoare.
-Am nevoie de un set de cauciucuri de iarna!
-N-am!
-Dar nici nu ti-am cerut.
-Dar mi-ai cerut ajutorul si, cand ai pomenit de cauciucuri, m-am vandit ca…
-Ai gandit cu altceva decat cu neuronu ala singuratic. Sau ai chef de glume proaste.  Taci si asculta. Am nevoie de un set de cauciucuri de iarna pentru masina…
Simt nevoia sa il intrerup:
-Ca doar nu pentru roaba lu socru-tau.
Indepartez imediat telefonul de ureche ca sa nu mi se reverse in timpane seria de afurisenii pe care le latra cu ablomb asupra mea.Prind un sfarsit de fraza care insumeaza intreaga sa problema.
-…si imi trebuie cauciucuri de iarna si nu ma pot deplasa la magazin, asa ca as avea nevoie sa mergi tu.
Scurt si cuprinzator. Doar ca eu nu pot. Peste cateva ore plec din localitate. Dar am o solutie pentru el.
-Poti intra pe site-ul Acvila-Romania.ro.
-Si ce sa fac acolo?
contact-acvila
-Sa cumperi savarine!
Se lasa un moment de tacere sumbra. Probabil rumega ironia mea si, cu siguranta, nu ii cade bine! Sa ii stea in gat, din partea mea, ca tare zevzec mai e.
-Ai sa gasesti cea mai buna oferta de anvelope doar pe Acvila-Romania.ro, ca de-asta iti recomand acest site.
-Se pot cumpara si de pe net?
-Poti sa cumperi si gaci cu bretele pentru buna-ta daca vrei! In ziua de azi poti cumpara de toate de pe net! Dar ce-ti explic eu tie, vad ca, la pachet cu piciorul, ti s-a defectat si creierul.
-Bine, gata, hoooo! Am inteles ideea. Trebuie sa intru pe Acvila-Romania.ro. Apoi?
O sa fac un atac de ceva organ important daca mai continua in stilul asta.
-Ce dimensiune au cauciucurile?
-Aaaaa, nu stiu!
-Scuza-ma, te sun imediat!
Iii inchid in nas fara sa mai spun altceva. Trebuie sa ma calmez. M-a scos din minti in nici doua minute. Cum mama naibii sa nu stii ce dimensiune au cauciucurile de la masina ta? De la masina cu care circuli aproape in fiecare zi/ De fapt… E ceva normal la el. Haide sa-l sun.anvelope acvila romania
-S-a intamplat ceva? aud in telefon, imediat dupa prima sonerie.
-Da. Am sunat la fabrica de neuroni sa iti fac comanda. Doua kile ajung?
Tacere din nou!
-Fii atent. Ia talonul masinii si gasesti acolo la punctul 20 dimensiunea anvelopelor. Intri pe site si cauti. Ai pe prima pagina, in partea de sus, mai multe filtre de cautare. Cu ajutorul lor poti selecta inaltimea, latimea, diametrul si anotimpul. Poti selecta, daca doresti, si un anume producator. Depinde daca ai anumite preferinte.
-Deja m-ai incurcat. filtre cautare acvila ro
Ma asteptam la asta.
-Stii, nu ar fi mai bine sa il sun pe Nicu sa imi aduca el niste cauciucuri semiuzate? Ca stii ca se ocupa cu asa ceva.
Mda. E ca si cum ti-ai pune opinci in loc de cizme.
-Stii prea bine ce marfa aduce Nicu. Stii ca adancimea minima a profilului anvelopei e de 1,6 mm si ca nu trebuie sa circuli cu anvelope mai vechi de 5 ani. De la Nicu s-ar putea sa ai surprize. Mereu a umblat cu fofarlica si, in cazul tau s-ar putea sa te pacaleasca. Daca iti da cauciucuri de vara, hm? Ce te faci? Risti foarte mult daca circuli cu anvelope nepotrivite cu sezonul. Pe langa faptul ca exista sansa sa iei amenda, mai exista si riscul ca anvelopele sa nu te ajute in caz de franare din cauza aderentei nepotrivite.
-Da, da, stiu! Incercam si eu sa rezolv problema.
Ok. Imi trebuie o cafea maaare de tot!
-Pai eu ce crezi ca fac acum? Consiliere psihologica? Iti trimit prin mesaj un link catre un film de pe youtube, incarcat de cei de la Acvila. Te uiti la el si te sun din nou. Pana atunci incerc sa ma calmez ca m-ai exasperat.
-Da. Am sa ma uit.

E bine ca e de acord cu mine, macar in privinta asta. Il sun peste zece minute si il iau tare:
-Deci, si asta e o concluzie definitiva, intri pe Acvila-Romania.ro, iti cauti anvelopele de care ai nevoie, le adaugi in cosul de cumparaturi… Cosul virtual, sa nu iti inchipui altceva, ne-am inteles?
-Da. Cosul virtual…
De ce am senzatia ca totusi nu a inteles?formular comanda acvila romania
-Apoi trebuie sa finalizezi comanda introducand datele tale in formularul de comanda. Vei fi contactat de catre un reprezentant al Acvila-Romania.ro pentru confirmarea comenzii. Ai mai multe modalitati de plata cum ar fi: prin ramburs, prin ordin de plata sau in numerar platit la sediu. Pentru tine ar fi ok sa platesti prin ramburs.
-Vad eu cum platesc.
-Bun. Deci ai inteles ce trebuie sa faci?
-Da!
-Daca nu te descurci, si ma astept la asta, sa stii ca un consultant al firmei este mereu la dispozitia clientilor pentru a-i ajuta sa isi aleaga anvelopele potrivite. Gasesti numarul pe site. Suna cu incredere.
Il aud rasufland usurat.
-Dar tu de unde stii atatea despre Acvila asta?
-Consultantul lor imi e prieten.
-Multam fain, imi spune apoi, fara nici una vertisment, inchide.

————————————————————————
Pe seara m-am hotarat sa il sun pe Tiberiu, consultantul despre care ii pomenisem lui Alin. Spre surprinderea mea imi raspunde o domnisoara care imi spune:
-Tiberiu e la spital! A sunat un client ca sa ii ceara consultanta in alegerea unor anvelope si l-a adus in pragul nebuniei. Bietul Tiberiu, statea intr-un colt si vorbea singur. Zicea ca nu a mai intalnit in viata lui un client atat de zevzec. Macar a reusit sa plaseze comanda pentru clientul ala. Insa a trebuit sa chemam salvarea. Acum e bine, insa reactioneaza destul de rau cand aude telefonul sunand. Nu vrea sa raspunda, indiferent cine il suna. Ii e frica sa nu fie iarasi clientul acela.

Sincer si mie mi-ar fi frica! De fapt ma ia o frica teribila caci tocmai in momentul asta telefonul imi suna. E Alin! Shhhht! Raspundeti voi si spuneti-i ca sunt plecat la polul nord!

Lasa un comentariu

