De Craciun la Viena, doar cu Aerolines.ro

Posted: November 19, 2014 by zmolem in advertoriale
Tags: , , , ,

-Tare mult as vrea ca, anul acesta de Craciun, sa mergem undeva in afara tarii!
Andrei se aseaza imediat dupa ce imi spune asta si ramane tintui locului privind in gol. Probabil viseaza deja la concediul de Craciun. De ce nu ar visa? Dupa un an de zile in care a tras pe branci, ar merita un concediu frumos.
-Si te-ai gandit la o destinatie anume? il intreb plin de curiozitate.
-Sincer, sunt intr-un impas. Nu stiu ce sa aleg. E ca si cum creierul mi s-ar fi blocat si refuza sa ma ajute!
Il inteleg. E greu sa ai o munca atat de solicitanta ca a lui. Uneori chiar el mi-a spus ca ar prefera lopata in locul biroului.
-De ce nu alegi Viena?
Nu-mi raspunde, dar pe chipul lui se intrezareste un licar de veselie.
-Adica, eu asta am ales.
Ma priveste cu subinteles.
-Imi explici. Adica, ma rog, ce-ar fi de explicat legat de Viena.
-Sa zicem ca ar fi multe, mai exact despre felul in care am ales capitala Austriei.
-???
Ma indeamna din priviri sa continui.
header_logo-Totul a plecat de la dorinta de a petrece Craciunul undeva in afara tarii. Insa nu doream sa mergem cu masina. Adica, daca e sa fie concediu atunci am zis ca nu vrem sa pierdem timp cu sofatul. Si am cautat pe internet bilete ieftine de avion. Surpriza a venit de la Aerolines.ro. Am gasit pe site-ul lor o sumedenie de oferte, care mai de care mai atractive. Nu a fost usor sa alegem destinatia, mai ales ca eu si Moni avem viziuni diferite despre un o vacanta de Craciun departe de casa.
-Adica?
-Sa zicem ca eu as prefera ceva inedit, care sa iasa din tipare. Ea e mai romantica si mai… mai traditionalista, daca pot folosi cuvantul asta. Eu vroiam, de exemplu, Istanbul! Stiu, stiu, nu ar fi fost potrivit un Craciun in Istanbul, dar tocmai asta vroiam, ceva aparte, iesit din barierele conventionalului.
-Si Moni, ce vroia?
-Ea vroia Paris, Praga, Viena…
-Sa inteleg ca, pana la urma, a primat dorinta ei!
viena-iarna-E foarte convingatoare si Viena e un oras superb. Am ales sa calatorim la Viena cu Aerolines tocmai datorita pretului foarte bun al biletelor de avion. Apoi a contat foarte mult obiectivele turistice care, in preajma Craciunului, au un farmec aparte.
-Ce ar fi de vizitat in Viena?
-Viena are o serie de obiective turistice de renume mondial cum ar f Palatul Schonbrunn, fosta resedinta de vara a familei Habsburg, o perla arhitecturala care este vizitate de peste un milion de turisti anula, Parcul Prater, unde se gaseste Riesenrad, roata uriasa din care poti vedea orasul de sus. Ar mai fi Biserica Sfantul Karl, catedrala Sfantul Stefan sau fosta resedinta imperiala, palatul Hofburg. Sa nu uitam Opera din Viena si multe, multe alte obiective cum ar fi muzee, galerii de arta, cafenelele si restaurantele din centrul orasului. Ia gandeste-te, cum iti surade un Craciun petrecut intr-un astfel de peisaj?viena
Andrei priveste in gol, undeva in spatele meu. Se pare ca nu ma aude. Mintea lui zboara probabil inspre o seara superba de Craciun, petrecuta intr-un peisaj idilic cum este Viena in aceasta perioada. Nu m-a mira sa il fi convins, pentru ca si pe mine m-a convins sotia destul de repede acum doua saptamani cand am hotarat sa ne cumparam biletele de avion de la Aerolines. Sincer, nu imi pare rau! De abia astept sa mergem la Targul de Craciun!
Targul-de-Craciun-Viena-2
-Stii, ma duc acasa sa vorbesc cu Ioana. Sper sa o conving sa ne petrecem concediul de Craciun la Viena.
-Nu uita sa iei bilete de avion de pe Aerolines.ro. Au cele mai bune oferte.

Lasa un comentariu

