Epufos.ro – sau cum am aplanat conflictul electoral din Regatul jucariilor de pe Balcon

Posted: October 30, 2014 by zmolem in advertoriale
Tags: , , , , ,

Pe balcon la noi sunt alegeri! Toate jucariile Amaliei sunt in fierbere si nu e zi in care sa nu se lase cu scandal, galagie si deranj. Cum adica ce alegeri, ce balcon, ce jucarii? Pai voi nu cunoasteti balconul nostru? Pai ia sa va explic eu voua ca sa lamurim problema sa nu mai apara neintelegeri.
Balconul nostru e Marele Regat al Jucariilor de pe Balcon. La intrarea in acest regat strajuiesc falnici cei doi papagali, Coco si Fifi. Astia sunt pe post de sonerie. Oricine are curajul sa intre in regat e sanctionat cu ciripeli asurzitoare si cu amenintari periculoase. Nu ca ar putea ei sa isi duca amenintarile la bun sfarsit, dar asa au fost instruiti de Amalia. Ori daca nu-si fac treaba intervin serviciile secrete, mana dreapta a Amaliei, mai exact Pisica Galbena. Aceasta din urma are rarul talent de a fi atat de lenesa incat e in stare sa doarma si pe colivia papagalilor. Ei, de asta le era frica celor doi paznici ai Regatului de pe Balcon…pana la alegerile de zilele acestea.
Regatul de pe Balcon a avut-o drept mandru conducator, pana mai zilele trecute, pe Amalia. Ei, dar nu stiu din ce cauza, fiica-mea a decis sa abdice din regala functie si sa arunce in degringolada micul regat, ignorandu-l total. A transmis prin mana sa dreapta, Pisica Galbena, ca le da dreptul cetatenilor Regatului Jucariilor sa isi aleaga, prin alegeri democratice, un conducator. Ei bine, din momentul acela, nu te mai poti apropia de balcon. Partidul Papusilor o sustine pe Papusa Barbie, Partidul Strumfilor l-a propus pe Strumful Muncitor, sperand ca el va aduce prosperitate si bunastare pe balcon. Partidul figurinelor Disney l-a aruncat la inaintare pe Mickey Mouse care sustine sus si tare ca Regatul de pe Balcon va avea parte de cele mai bune zile cu el drept conducator. Si campania electorala se desfasoara in cele mai rele auspicii. De suferit au jucariile de plus care nu au un candidat si nici nu vor sa participe la alegeri. Pe deasupra, nici un locatar al locuintei noastre nu poate sa intre pe balcon fara sa fie abordat de catre cele trei partide participante la alegeri. Si nu scapi pana nu promiti ca vei vota pe cine trebuie. Si vai si-amar sa te auda contracandidatii ca votezi altfel decat vor ei. Pana si Pisica Galbena se fereste sa intre pe balcon in ultima vreme, caci partidul strumfilor si-a facut sediu sus pe pervazul geamului si bombardeaza tot ce misca, Partidul Papusilor blocheaza intrarea cu o demonstratie ad-hoc iar Partidul Disney organizeaza o sesiune fotografica sub fotoliu, ascunzandu-se de dezbaterile electorale. logo
Iar fiica-mea nici nu vrea sa auda de implicare pentru aplanarea conflictului electoral.Ceva s-a intamplat, caci junioara nu vrea sa se mai joace cu jucariile. E o chestie de aere de maturitate precoce, am mai trecut prin faze de genul acesta si le recunosc usor. Ori, daca treaba continua astfel, trebuie sa fac eu ceva, pana nu se lasa cu razboi intre jucarii. Singura sansa e sa ii fac fiica-mii un cadou. Un candidat la locul lasat gol tocmai de ea. Dar ce? Trebuie sa fie ceva mare, impunator si dragalas in aceeasi masura.
Norocul meu ca exista epufos.ro magazinul online unde sunt cele mai frumoase, mai mari si mai pufoase jucarii de plus. Eu, ca adult, ma pierd cu totul cand navighez printre produsele oferite spre vanzare pe acest site. Aici puteti gasi cele mai mari jucarii de plus existente pe piata, cadouri perfecte pentru zile de nastere, de Dragobete sau Valentine’s Day, pentru onomastici sau pur si simplu, cum e in cazul meu, pentru a aplana conflicte “electorale” intre jucarii.
Pe cat de usoara e navigarea pe acest site, pe atat de greu e sa alegi intre atatea pufosenii gigant. Oricine ar fi persoana care primeste un asemenea cadou, efectul e garantat. Preturile sunt mai mult decat convenabile iar comanda se face telefonic.
Pentru mine e greu pentru ca am de ales intre mai multi ursi mari de plus si un catel de plus gigant, care mi se pare a fi o dragalasenie de nota douazeci. Ziceti si voi, nu e simpatic?
Cu acest catel sper sa aplanez conflictul din Regatul Jucariilor de pe Balcon si sa o conving pe fiica-mea ca jucariile sa ii reintre in gratii, caci imi e teama de inca un razboi electoral, chiar daca intre jucarii, la noi in casa.
Sa vezi maine soc electoral la noi pe Balcon! Cand au sa-l vada jucariile pe candidatul meu la conducerea Regatului de pe Balcon… Cum adica nu pot sa trimit eu un candidat? Am format partid impreuna cu papagalii si cu Pisica Galbena, ca tot e la moda sa ai un ofiter sub acoperire in partid.
catel-de-plus-gigant-585x650

Lasa un comentariu

