Dilema papioanelor

Posted: October 24, 2014 by zmolem in advertoriale
Tags: , , , , , , , , ,

Asezat pe coltarul din bucatarie, cu o mutra zgribulita si adormita, privesc aburii care rasar din ceasca de cafea din fata mea. E ora opt si treizeci de minute. Sunt singur acasa, sotia e la lucru, fetita la gradi iar soacra-mea bantuie prin piete.
E liniste in casa! E liniste pana in momentul in care suna interfonul cu in zbarnait care ma zgarie pe neuron si ma irita la culme. S-a dus naibii toata dimineata.
-Da! raspund eu rastit.
-Eu sunt! se aude o voce barbateasca, ragusita.
-Care eu?
-Haide Mihai, nu fa pe niznaiu, ploua si e frig!
-Am zis, care eu?
-Tu iti bati joc de mine?
Parca as recunoaste vocea dar…
-Care eu?
-Sunt eu, Bogdan!
-Ce vrei?
-Haide Mihai, da-mi drumul in casa. Imi e frig!
-Nu e un motiv bun sa iti dau drumul in casa. Tocmai mi-ai stricat siesta de dimineata. Vreau un motiv serios ca sa nu ma reintorc la cafea, muzica clasica si relaxare.
-Am nevoie de ajutorul tau.
Mereu are nevoie de ajutorul meu. Ba i se strica laptopul, ba are nevoie sa-l duc undeva, ba imi cere sa-l ajut cu cumparaturile online. Stiu ca, atunci cand are nevoie de ajutor, devine foarte insistent, asa ca ii deschid usa de la intrare si ma duc sa-i pun o cafea. Pregatesc si laptopul, pentru orice eventualitate.

papioane logo
Am avut dreptate sa pregatesc laptopul. Bogdan are o intalnire duminica seara si are nevoie de cateva sfaturi legate de imbracaminte. Nu ca as fi eu expert dar e el o cizma intr-ale asortarii pantalonilor la sacouri, a sacourilor la curele si a curelelor la papioane. Ei, aici am vrut sa ajung. Omului i s-a pus pata sa poarte papion. Asa, ca sa onoreze cat se poate de elegant intalnirea cu frumoasa domnisoara.
-Bine, dar chiar nu vrei sa vii cu mine prin magazine?
-Bogdan, imi e de ajuns ca mi-ai stricat dimineata, nu vreau sa ies afara pe ploaie si pe vant. Te descurci online!
-Adica?
-Ti-am gasit un site de pe care sa iti comanzi papion. Sau mai multe, daca vrei. Dar eu nu ies din casa, sa fie clar.
Intru pe Papioane.eu, si incep sa navighez prin categoriile de produse, pentru ca accesoriile care dau eleganta unei tinute sunt la ele acasa pe acest site. Poti gasi aici, pe langa papioane, curele, butoni, bretele, portofele, batiste, cravate, esarfe, manusi si multe altele. Bineinteles ca nu reusesc sa ii indrept atentia lui Bogdan spre alte produse, asa ca incep munca de convingere, cautand un papion potrivit pentru el.papioane oferta
Site-ul Papioane.eu este, din punctul de vedere al produselor oferite spre vanzare, mai mult decat multumitor.Vei gasi aici o gama larga de produse bine prezentate, organizate pe diverse categorii si subcategorii, dar si o sumedenie de oferte tentante. Daca imi pot permite un joc de cuvinte… Nu, ca eu pot si imi permit jocuri de cuvinte, doar sunt Neuronu Singuratic. Asa, cum ziceam, imi permit un joc de cuvinte legat de acest site. Dupa ce am studiat oferta , pot sa declar cu incredere ca site-ul e un fel de rai al papioanelor, oricat ai fi de carcotas sau de scrupulos cand vine vorba de alegerea unui astfel de accesoriu, Papioane.eu nu are cum sa nu te multumeasca.
Cu atat mai mult ca, dupa cum observ eu, Bogdan studiaza frenetic oferta de papioane si ochii ii stralucesc de incantare. De asemenea pot sa vad cum a adaugat in cosul de cumparaturi o sumedenie de produse, nu doar papioane. Imi observa zambetul si, ca si cum i-as fi cerut socoteala, imi spune:
-Daca-s faine! Si, la comenzile peste 50 de lei, transportul e gratuit. Pe deasupra, comanda ajunge in 24 de ore!
-Eu sper doar sa fii multumit! Imi e teama doar ca vei avea o dilema grava cand va trebui sa alegi papionul potrivit din cele doisprezece pe care le-ai comandat.
-Asa e, ar trebui sa mai aleg vreo cateva, macar cincisprezece.
papioane livrare

Comments
  1. Dan-Marius says:

    Poti sa-l chemi si pe Doctor. A unsprezecea versiune a sa era indragostit de papioane. 😀

    Like

Lasa un comentariu

