O greseala

Posted: September 29, 2014 by zmolem in lehamite
Tags: , , ,

E o greseala pe care am facut-o si eu in trecutul, destul de apropiat chiar. O recunosc fara rusine, pentru ca, in stilu-mi caracteristic, invat cel mai bine din greseli…ale mele de obicei.
Daca esti blogger si vrei sa te promovezi pe facebook, stim cu totii ca platforma de socializare e o mina de aur din punctul asta de vedere, nu te promova pe grupuri de bloggeri. NU! E ca si cum ai vrea sa vinzi peste intr-o piata supra aglomerata cu vanzatori de peste si cu prea putini cumparatori. Nu tine. Sunt N-shpemii de grupuri de bloggeri, unde posteaza doar bloggeri pentru bloggeri. Ori tu nu vrei sa te citeasca doar bloggerii. Hai fie, ai (as) da un litru de sange ca sa primesti un comentariu de la Zoso, Manafu sau altii din topul blogosferei. Si pentru asta trebuie continut. Dar tu vrei cititori, eu le zic cititori non-bloggeri. Nu vei avea parte de cititori decat daca postezi ce trebuie si unde trebuie, pana in momentul in care vor face altii asta pentru tine.
Adica, daca tu scrii despre cai verzi pe pereti si tii mortis sa te promovezi pe FB, cauta grupul Mancatorilor de cai verzi pe pereti, ca poate aia au sa iti viralizeze articolul. Degeaba il postezi pe Blogger Group ca te citesc vreo trei oameni, si aia plictisiti.
Crede-ma, am testat metoda asta si nu aduce prea mult trafic. Nu ca as avea eu prea mult trafic ca sa ma pot lauda. Chiar daca as avea, tot nu m-as umezi orgasmic de atata trafic, cum o fac cativa cunoscuti/e, ca sa isi capete laude de mucava.
Nimeni nu da cu like in tine daca nu stii ce, de ce, cand si unde sa promovezi! PAREREA MEA!

image

Lasa un comentariu

