Recomandarea zilei – Hanora.ro

Posted: July 10, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra
Tags: , , , , , , ,

Mai am putin pana la concediu, doar patru saptamani. L-am planuit in detaliu, de la cazare pana la traseu. Am hotarat ca anul acesta sa mergem cu masina cea noua. Portbagajul e imens si asta e foarte bine. Consumul e mic si lucrul acesta a fost un factor important in alegerea noastra. Ar mai fi cateva mici detalii pe care trebuie sa le rezolv si asta mai ales pentru a-mi ocupa timpul liber, caci asteparea e extrem de enervanta, cel putin pentru mine.
Cum intrega familie adora sa asculte muzica, faptul ca masina cea noua nu are difuzoare si cd player e un lucru neplacut. Am mai facut drumuri scurte cu ea si doar pofta de cantat a fetitei noastre a asigurat fundalul sonor. Insa, atunci cand avem de facut un drum de 900 de kilometri in doua zile, ne dorim sa ascultam si altceva decat “Infloresc gradinile” sau “Azi Grivei e manios”. Or fi cantecele astea hituri la grupa mijlocie de la gradinita, dar totusi… Asa ca m-am hotarat sa cumpar player audio si doua difuzoare pentru masina.
A te hotari e una, a pune in aplicare e altceva. Ar fi usor sa bat toate magazinele de profil din oras, sa imi fac o parere si apoi sa cumpar insa, spre nefericirea mea, m-am pricopsit cu o varicela de toata frumusetea. Varicela = carantina
Carantina = imposibilitate de deplasare
Imposibilitate de deplasare = player si difuzoare in asteptare.
Ei bine NU! Nu accept lucrul acesta atata timp cat am internet. Iar cum magazinele de profil sunt nenumarate in mediul online am decis caut pe google. Si, cum nu imi sta in fire sa ma arunc la primul magazin gasit, am inceput sa compar preturile, calitatea produselor, si conditiile de livrare ale catorva site-uri. Astfel magazinul online de pe care m-am hotarat sa cumpar e Hanora.ro.

image

De ce? Simplu, pe acest site se gasesc o multime de produse, de la piese si accesorii auto, produse pentru securitatea locuintei si a masinii, jucarii, scule pana la produse pentru sanatate. Organizarea acestora este foarte buna, eficienta, orice produs fiind usor de gasit in functie de categoria sa. Raportul calitate pret este foarte bun iar lucrul acesta a contat foarte mult in alegerea mea. Conditiile de plata si de livrare a comenzii sunt foarte bune. Exista posibilitatea de a efectua plata prin ordin de plata, prin card, prin ramburs sau la sediul firmei. Expedierea se face prin posta sau prin curierat.

image

MP3 Player cu cititor SD USB

La categoria Accesorii auto, subcategoria Audio, m-am oprit  la un MP3 player cu radio si cititor SD si USB, care costa 169 de lei, si la un set de difuzoare auto Magnat de 40 W, care costa 99 de lei. Insumat am de plata 268 de lei, mai mult decat convenabil, zic eu.
Daca iau in calcul timpul scurt in care am facut comanda, preturile de pe site si durata de livrare, pot recomanda cu incredere Hanora.ro. Eu cu siguranta voi reveni pe acest site, ori de cate ori voi avea nevoie de produsele gasite aici. Daca stau bine sa ma gandesc, as avea nevoie si de un mini drill si am vazut unul la categoria Scule.

image

Mini Drill

Lasa un comentariu

