In cautarea comorii Disney Vittel.

Posted: July 10, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra
Tags: , , , ,

– Mamiii, aud vocea pitigaiata a fetitei mele de pe culoarul dintre rafturile cu produse. Mamii, vleau apa Disney Vittel!
image

In mintea mea incep sanse invarta rotitele. Pana acum nu a avut preferinte legate de apa. Da, pot spune ca prefera un anumit tip de ciocolata sau de prajituri. Pot spune ca vrea numai si numai un anume tip de iaurt. Nu ma plang, sunt preferintele ei, dar in ultima vreme si-a extins lista la cateva zeci de produse  la care nu renunta nici in ruptul capului. Si isi justifica foarte bine alegerile. Oare ce o fi facut-o sa isi doreasca apa Disney Vittel? Cum sunt pe culoarul invecinat pot sa spionez, ca un adevarat agent 007, discutia dintre  Amalia si maica-sa.
-Dar de ce vrei apa din asta, pentru ca e cu Disney?
Intrebarea sotiei e bine justificata si are la baza multe alte alegeri ale Amaliei. Surpriza e mare cand junioara raspune:
-Nu! Nu chial… E pentlu ca e cu comoala.
Sotia nu ii zice nimic, ci probabil o incurajeaza din priviri sa continue. Iar Amalia isi urmeaza sirul explicatiilor. Eu pot doar sa mi-o inchipui cu cata seriozitate isi spune argumentele si cu cata verva gesticuleaza.
-Cumpalam apa Disney Vittel, gasim atzibildu…
-Ce gasim? Intreaba nedumerita maica-sa.
-Atzibildu cu cod. Uite-aici!
Ahaaaam, o fi avand sticlele ceva sticker. Pot doar sa imi inchipui ce se intampla dincolo. Nu e momentul sa ma deconspir.
-Acum inteleg, zice nevasta-mea, si cu codul asta de sub “atzibild” ce faci? Ca asta nu e comoara. Cum poti castiga?
image

-Of mamii, chial nu stii nimic.
Ma pufneste rasul auzind reprosul Amaliei. In dreapta mea o doamna ma priveste ciudat. O fi crezand ca-s dus cu pluta. Las-o sa creada, eu am de spionat.
-Codu il ia tati si il baga pe intelnet, pe Vittel punct lo!
-Pe Vittel.ro?
-Ihiiim!
Surprizaaaa! Era logic sa fiu si eu implicat in toata afacerea asta. Unde-i rost de o comoara, hop si tati! Da’ ce-s eu, Indiana Jones?
-Si gata? Baga tati codul pe internet si ai gasit comoara?
-Vezi ca nu stii, incepe Amalia cu superioritate, tlebuie mai multe coduli si halta comolii. La tlei coduli gasim plima comoala, la cinci mai gasim o comoala, la sapte inca una. Daca avem multe coduli poate melgem la Disneylend!
Oooof, de l-ar zice o data pe “R”! Il zice, nu-l zice, eu am inteles ideea. Cu cat mai multe coduri introduse pe harta premiilor se deblocheaza tot felul de premii sauu comori cum le zice ea. Sau mergem la Disneyland. In fine, e clar ca junioara a inteles mecanismul acestei vanatori de comori. Intrebarea mea e alta si anume de unde stie ea atatea?
-Asa-i mami ca-mi cumpeli apa Disney Vittel?
-Nu stiu ce sa zic. Mai bine sa-l intrebam pe tati, sa vedem daca te ajuta el sa gasesti comoara.
Accentueaza ultima parte a frazei dandu-mi de inteles ca stie ca am spionat si ar trebui sa ma prezint la ordin in fata micutei aventuriere. Nu apuc sa ma apropiu de ele ca imi si sare in intampinare tragandu-ma de mana si prezentandu-mi din mers tot raftul cu apa Disney Vittel. Incepe sa turuie povestea de mai devreme, cu o cadenta a cuvintelor ceva de speriat. Noroc ca eu stiu deja cum sta treaba altfel nu as intelege nimic. Sufla din greu, ca rezultat al canonadei verbale la care m-a supus, si ma intreaba:
-Asa-i ca ma ajuti sa gasesc comoala Disney Vittel?!
Parerea mea e ca asta nu a fost o intrebare ci o concluzie. Imi trage si o privire zambitoare/rugatoare/lingusitoare incat nu pot decat sa:
-Bine, gasim comoara.
-Uraaaaaa!
Si sub privirile noastre incepe sa ia sticle de apa si sa le arunce in cos. Hmmm, am uitat sa impun regula moderatiei in cumparaturi dar n-am ce face, seamana pe maica-sa.
-Dar de unde stii tu de comoara Disney Vittel?
-Seclet de stat, imi raspunde in timp ce reusesc sa-i sustrag cea de-a unsprezecea sticla si sa o pun inapoi pe raft.
Logic ca e secret doar e vorba de o comoara, nici nu stiu de ce am mai intrebat. Nevasta-mea rade vazandu-mi nedumerirea. Ei hai, ce mai conteaza de unde stie, hai sa gasim comoara, poate mergem la Disneyland.
image

Comments
  1. Simpatici copiii astia. Spun unele lucruri de te lasa masca.

    Like

Lasa un comentariu

