Multumesc

Posted: May 19, 2014 by zmolem in Timp liber
Tags:

Imi vine greu sa scriu aceste randuri. Am inceput acest articol de zeci de ori pana acum si m-am oprit de fiecare data, nestiind daca pot continua sa scriu. Degetele imi tremura si acum si ma incearca un nod in gat, pentru ca vreau sa le multumesc pe aceasta cale prietenilor mei Sebi si Mirela pentru minunatele clipe pe care le-am petrecut in Stage.
Pentru multa vreme Stage a fost ACASA pentru noi. Mergeam acolo ca sa vedem minunate spectacole de teatru, sa dansam, sa ascultam muzica romaneasca, sa mancam cea mai buna pizza din oras, sa… ne simtim ca acasa.
Din motive bine intemeiate clubul Stage se inchide, lasand un gol in sufletul multora. Intrebarile au curs si curg in continuare. Raspunsurile… Sunt grele!
Eu nu voi intreba nimic insa le voi multumi lui Sebi si Mirelei pentru ceea ce au facut pentru noi. Pentru piesele de teatru. Pentru muzica. Pentru hohote si lacrimi. Pentru serile dansante. Pentru concursul de muzica romaneasca… Pentru ca si-au ignorat, uneori, familia si sanatatea pentru ca noi sa primim cele de mai sus.
Va multumesc pentru tot.

image

Dar Teatrul Artemotion merge mai departe. Abia astept sa va vad din nou pe scena.

Lasa un comentariu

