Deşteptarea. Căţiva paşi în loc de cafea

Posted: May 19, 2014 by zmolem in Uncategorized

CRONICA [R]

Paşii mă duc spre poartă. Ştiu că nu voi ajunge pînă acolo în această dimineaţă. Dar este un bun prilej de a mai face cîteva descoperiri. Dacă veţi urmări linkurile, veţi cîştiga ceva din această lectură.

Mai întîi un gînd bun: “încrederea fără hotar“, pe care îl datorez lui “D&D“, împreună cu îndemnul pe care mi l-am notat: să trăim cît suntem în viaţă.

Un ruj lipit ca timbrul de geam, “într-o gară” mi-a amintit de gările şi drumurile şi despărţirile mele.

Bănuiam, dar mi s-a mai confirmat odată că: “…studentul la medicină nu se duce doar la cursuri și la examene, studentul la medicină mai are și viață socială”.

Am auzit-o pe Raluca întrebînd: “Ce scriai acolo? Îți auzeam cuvintele cum se întindeau pe foaia albă literă cu literă. “tumblr_muui0tanw31st5lhmo1_1280

Diana a continuat: “Am un car de idei, mai puțin timp…

View original post 287 more words

Lasa un comentariu

