Dintre gravurile mele

Posted: May 9, 2014 by zmolem in gravuri sticla
Tags: ,

image

O vitrina al carei model l-am “furat” de pe o fata de masa.

image

Imi plac foarte mult lucrarile lui Alphonse Mucha. Am incercat sa reproduc acest desen dar nu sunt multumit. Voi reveni cu o gravura la scara mai mare.

image

O oglinda care m-a epuizat. E foarte obositor pentru ochi sa lucrezi pe oglinzi.

image

50 de grade continutul pentru 50 de ani frumosi.

image

Sticla asta a fost facuta pentru bunii mei prieteni Sebi si Mirela la implinirea unui an de Stage. Cine nu stie ce e Stage, sa-i fie rusine.

image

O sticla de brandy. A iesit ok, zic eu, pacat ca materialul era slab calitativ.

image

O spirala fantezista. Mi-am permis sa ma joc, din lipsa de inspiratie, dar a iesit bine. Cu un lichid colorat inauntru, efectul dat de contrast e superb. Cel putin asa mi-a zis posesorul ei.

image

Din nou Alphonse Mucha.

image

Lup tribal. Aceasta sticla a revenit la mine pentru niste completari, fiind cea la care lucrez acum.

image

Aici sunt eu in exercitiul functiunii. Momentan lucrez in bucatarie, pana scot trupele de ocupatie (fiica-mea cu patru legiuni de jucarii) de pe balcon,

Comments
  1. Vienela says:

    Ai maini de aur! E ceva la care sa nu te pricepi? Cred ca asa ceva mi-ar fi placut si mie sa fac, daca m-as fi priceput… Primeste felicitarile mele!
    Ador lupul acela tribal! Cred ca este preferatul meu…

    Like

Lasa un comentariu

