Articol in lipsa mea.

Posted: April 26, 2014 by zmolem in Orkestra
Tags: , ,

Stiind ca nu voi fi prezent la Gala Blog Spring Orkestra, am decis sa las cuvintele sa zboare, si sa fie ele prezente intre toti cei care veti fi acolo.
Inainte de toate, vreau sa le multumesc organizatorilor acestei campanii pentru ca mi-au oferit ocazia de a atinge niste limite, pe care le credeam greu de atins. Am scris 96 de articole din 5 martie pana in 24 aprilie, un lucru care, sincer va spun, dupa ce scrisesem primul articol, nu credeam ca il pot face. Si totusi am reusit. M-am incapatanat sa smulg, din “neuronul meu singuratic”, articole, unele mai bune, altele mai slabe, pentru ca am luat totul ca o provocare. O provocare pe care, in momentul de fata, sunt bucuros ca am acceptat-o.
Am avut ocazia sa citesc si articolele altor bloggeri inscrisi in aceasta campanie. Unora dintre ei le-am ramas cititor fidel pentru ca mi-a placut foarte mult felul in care manuiesc cuvintele. Este vorba despre Dana Ungureanu,  Catalina Toma, Atena Ivanovici si Iuliu Bakcsi.
Am invatat, in aceasta perioada, sa scriu articole din domenii pe care alta data le ocoleam, cum ar fi fashion sau lifestyle. Acum realizez ca aceste 96 de articole m-au ajutat sa imi perfectionez stilul de scris, si pot pune pariu ca si ceilalti bloggeri au observat asta, in ceea ce ii priveste.
Le multumesc organizatorilor, si ii felicit pe aceasta cale, pentru felul in care au organizat Blog Spring Orkestra, pentru profesionalismul de care au dat dovada in rezolvarea dolenatelor noastre, si nu in ultimul rand pentru ca ne-au oferit sansa sa ne testam capacitatea de a scrie, de a crea.
Astept cu nerabdare un nou concurs, poate un Summer Blog Orkestra…
P.S. Le multumesc si muzelor mele Amalia si Moni, caci daca nu ar fi fost ele, multe articole nu ar fi existat.
Va saluta Neuronu’ Singuratic!

Comments
  1. mandachisme says:

    Bravo Neuronule pentru premiul cel mare si toate celelalte premii castigate. Am fost si eu pe podium, desi nu speram prea mult, pentru ca am scris cele 96 de articole in doar 2 sapt. si au cam suferit, dar cu un loc 3 din peste 300 de bloggeri si ceva premii castigate., a fost mai mult decât Perfect! Bafta in continuare si inspiratie, man!

    Like

  2. Alina Litere says:

    Felicitari din suflet!

    Like

  3. super! felicitari!

    Like

  4. Anonymous says:

    Felicitari pentru oremii!

    Like

  5. Monica says:

    Felicitari pentru premii si pentru Marele Premiu! 🙂

    Like

  6. zmolem says:

    Va multumesc tuturor.

    Like

  7. missyver says:

    Ai fost cel mai tare, te felicit sincer pentru acest premiu pe care il meriti cu siguranta. Sa te bucuri de el, sa ai grija cu si de el si… la cat mai multe articole reusite! Bravo!

    Like

Lasa un comentariu

