Vecinu’ Costica si vacanta in Mykonos

Posted: April 20, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , , , , , ,

Cu totii avem cate un vecin care nu are altceva de facut decat sa fie atent la cine pleaca, unde pleaca, cum si cand pleaca. Acest tip de vecini e mai ceva decat un sistem de monitorizare cu camrere video. Uneori ai senzatia ca ei sunt un fel de condica de prezenta a locatarilor si a vizitatorilor acestora. Daca ai treaba cu vecinu de deasupra, si nu e acasa, te duci la domnul “condica de prezenta” si poti afla, in proportie de 90 la suta, cand a plecat, unde si cu cine a plecat.
Eu am un asemenea vecin, nea Costica “Stie Tot” cum l-au poreclit locatarii blocului unde locuiesc. Omu asta e pensionar, cum altfel, si nu face decat sa urmareasca activitatile locatarilor de la scara B, uneori si de la scara A. El are si anumite abilitati speciale care il fac un fel de mama Omida a blocului nostru. El stie cand cineva pleaca la lucru sau doar la piata. El stie cand iesi la plimbare sau pleci la sala. El poate sa ghiceasca ce ai in plasa dintr-o singura privire. Si mai are o “calitate” care l-a facut destul de urat de toti vecinii, si anume ca ii place sa isi bage nasul in treburile altora, pentru ca sa barfeasca, mai apoi, mai ceva ca o baba la colt de strada.
corfuEi bine, nea Costica Stie Tot mi-a atins coarda anul trecut cand, dupa ce m-am intors, impreuna cu sotia si fetita, din vacanta pe care am petrecut-o in Corfu, ne-a iesit in cale ca sa ne intrebe unde am fost in vacanta. I-am explicat ca am fost in Corfu si ca a fost frumos apoi ne-am vazut de ale noastre. A doua zi l-am auzit explicandu-i altui vecin ca:
-Si astia de la doi, au fost in vacanta in Corfu, cu avionul dom’le! Si se plang ca nu vor sa dea bani pentru termopane si interfon. Pai o vacanta in Corfu e scumpa. Ca la greci e scump acuma de cand cu criza asta. Pe putin 2000 de euro au platit. Da de unde-or avea bani? Ca el e “blogher” de-ala de nu face nimic.
Norocul lui cu nevasta-mea, care m-a tinut sa nu cobor la el ca sa il iau la 11 metri. Apoi am uitat de intamplarea aceasta pana zilele trecute, cand ne pregateam sa plecam in vacanta de Paste in Grecia, in Mykonos. Am pregatit razbunarea pana in cel mai mic detaliu, fara stirea nevestei care s-ar fi impotrivit cu siguranta daca afla ceea ce vroiam sa fac. In ziua plecarii, chiar dupa ce am coborat cu ultimele bagaje la masina, unde ma asteptau sotia si fetita, am zis cu naduf:
-Sa asteptam inca putin. Vreau sa aud ceva.
-Ce? Ma intreaba nevasta-mea putin suspicioasa.
De pe geamul bucatariei lui nea costica se aude un racnet furios apoi:
-Nemernic, obraznic, blogher nesimtit.
-Ce-ai facut Mihai?
-Dreptate! Putem pleca.
De fapt eu i-am lasat in fata usii un plic, in care se gaseau o fotografie din Mykonos si o scrisoare pe care stiam ca o va citi imediat. Scrisoarea spunea asa:
INFORMARE
Draga nea Costica,
Am plecat in vacanta de Paste in Mykonos, Grecia, prin agentia de turism Cocktail Holidays. Nu ne costa foarte mult, mai ales ca am beneficiat de o reducere substantiala pentru early booking. Si de data asta calatorim tot cu avionul, la fel ca si anul trecut cand am fost in Corfu, tot prin Cocktail Holidays. Anul trecut, de asemenea, nu a fost scump pentru ca am facut rezervarea din timp. Vom sta in Mykonos 8 zile, si la un cost de 35 de euro pe zi, all inclusive, fa dumneata un calcul si vei afla cat ne costa vacanta asta. mykonos
Iti recomand si dumitale sa lasi barfa de-o parte si sa pleci intr-o vacanta in Grecia, ca nu e scump deloc. Intra pe Cocktailholidays.ro si sigur ai sa iti gasesti o destinatie potrivita. Alege Cocktail Holidays, pentru ca aceasta agentie de turism e esenta vacantelor linistite, mai ales pentru vecinii dumitale.
P.S.
Sper ca, atunci cand ne intoarcem din vacanta, dumneata sa fi ascultat sfatul meu si sa aflu ca ai plecat la mare sau la munte prin Cocktailholidays.ro. Vezi ca la categoria turism social gasesti niste oferte bune pentru pensionari.
P.P.S.
Daca mergem in vacanta in strainatate si ne costa putin asta nu inseamna ca sunt de acord cu termopanele si cu interfonul.

Comments
  1. :)))))))))) Genial articol. Nu ma pot opri din ras.

    Like

Lasa un comentariu

