Sport si activitati recreative doar cu 7card

Posted: April 20, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari, Uncategorized
Tags: , , , , , , , ,

Alexandru ma priveste incurcat cand ii inmanez cardul de abonament 7Card. Il priveste atent pe ambele parti, isi vede numele trecut pe el si ma intreaba:
-Sa inteleg ca e al meu?
-Da.
-Ce reprezinta?
-E un stimulent din partea firmei.logo7card
Alex e cel mai nou angajat al firmei noastre si inca nu cunoaste nimic despre 7Card.
-Si ce fel de stimulent e cardul acesta? Ce iti ofera?
-Posibilitatea de a face sport si de a te recrea in timpul liber.
Casca ochii mari si imi zice:
-Dar eu deja fac sport. Adica merg la sala.
-Doar mergi la sala?
-Da. Si mai ies din cand in cand la un fotbal cu prietenii.
E momentul sa il lamuresc.
-Si de ce nu iti faci abonament si la, sa zicem, pilates, dans, aerobic, inot, catarare si altele.
Ma priveste cu un aer vadit incurcat.
-Pai cum sa imi fac abonament la toate? N-as avea nici timp nici bani pentru asta.
-Bun, sa o luam altfel. Ai vrea ca, de exemplu, lunea sa mergi la sala, martea sa mergi la piscina sa inoti, miercurea sa faci catarare si asa mai departe? 7card1
Ochii ii sticlesc, semn ca ii place ce aude.
-Ar fi foarte bine dar… Atatea abonamente… Ar fi prea scump.
-Ei bine, draga Alex, asta face 7card. Reuneste toate abonamentele la activitatile astea, si multe altele despre care nu ti-am pomenit.
-Si cum fac sa merg la sala sau la piscina cu abonamentul asta?
-Pur si simplu prezinti cardul acesta si ai acces acolo cand vrei tu. De asemenea cu 7card poti beneficia de discounturi la anumite activitati cum ar fi paintball, karting, calarie si multe altele. Reteaua 7card este foarte mare si ai o sumedenie de optiuni din care sa alegi. Totul depinde de preferintele tale.
Zambeste larg in timp ce studiaza in continuare cardul.
-Cardul poate fi imprumutat?
-Nu. Il poti folosi doar tu.
-Am niste prieteni care ar fi incantati sa aiba si ei asa ceva. Ei au primit doar un abonament la sala din partea firmei.
-Unde lucreaza?
-La o firma de distributie. vreau7card
-Nu trebuie decat sa isi contacteze managerul si sa ii povesteasca despre acest abonament. Pot sa ii arate pe internet site-ul 7card si sa ii arate si harta cu reteaua de activitati la care ai acces.
-Si daca, sa zicem, eu am o sala de sport preferata care nu e in reteaua de parteneri 7card?
-Poti contacta 7card in legatura cu asta.  Le spui care este sala de sport si de restul se ocupa ei.
-excelent.
Se ridica foarte insufletit, se intoarce si da sa iasa din birou. Imi spune apoi cu voce glumeata:
-Acum am o dilema. Unde sa merg maine, la fitness sau la piscina?
Il inteleg. Aceeasi dilema am avut-o si eu.

Lasa un comentariu

