-Mihai, innebunesc! imi spune Claudiu avand o fata care nu exprima altceva decat nebunie.
Initial am crezut ca glumeste dar totusi e ceva care il deranjeaza.
-Dar ce s-a intamplat?
Se aseaza la masa si imi aresteaza cana de cafea. Nu-i sta in fire sa faca asa ceva si asta ma ingrijoreaza.
-M-am certat cu Ioana!
-Ce? De ce?
-Dintr-o intamplare.
Imi vine greu sa cred ca ei doi se pot certa doar dintr-o intamplare, pentru simplul fapt ca amandoi sunt calmi din fire. Oare ce s-o fin intamplat?
-Imi poti da niste detalii?logo_aerotravel
-Pai… Fii atent sa vezi cum sta treaba. Noi avem concediu din 15 iunie pana in 15 iulie. Pana zilele trecute nu am discutat despre destinatia de vacanta pentru ca nu ne-a stat capul la asa ceva. Ei bine, vineri pe la pranz, cum nu prea aveam de lucru, am inceput sa frunzaresc internetul in cautarea unor destinatii de vacanta. M-am gandit ca ar fi foarte interesant sa mergem, macar doua saptamani, in Brazilia. Am gasit o agentie de turism foarte cunoscuta, pe site-ul careia am gasit oferte de cazare la Rio De Janeiro. cazare rio
-Ce agentie? intreb eu.
-Aerotravel. Am gasit prin aceasta agentie oferte de cazare, din cele mai bune, la Rio. Si imi suradea ideea de a merge acolo. E si campionatul mondial de fotbal, am fi putut merge la meciuri iar in zilele de pauza am fi fost la plaja sau in excursii.
-Nu e rea ideea ta. Dar preturile pentru cazare si transport cum sunt?
-Excelente. Am gasit si bilete de avion prin Aerotravel, la un pret foarte bun, iar pentru cazare preturile se incadreaza intre 65 si 190 de Euro pe noapte. Anul trecut cand am fost la Paris am platit 80 de euro pe noapte, deci imi convine foarte mult ceea ce am gasit in Rio.
-Pai si cu Ioana de ce te-ai certat?
-Vei rade!
-Nu promit ca n-am sa rad. Daca tu crezi ca voi rade, mai mult ca sigur ca asa va fi. Totusi spune!
-Azi m-am hotarat sa ii spun Ioanei despre aceasta vacanta si ca as vrea sa fac rezervare pentru cazare si biletele de avion. Am mers acasa foarte incantat si cand sa ii spun ma opreste din vorba, foarte exaltata si ma anunta ca si ea vrea sa-mi spuna ceva. Fiind un cavaler am cedat initiativa discutiei. si ce crezi ca mi-a spus?
-Nu stiu. Dar am o banuiala.
-Mi-a spus ca a gasit o destinatie de vacanta, ideala.
-Sa nu-mi spui ca tot la Rio.
-Nu! Altfel nu ne-am fi certat. Ea vrea sa mergem la Kuala Lumpur in Malaysia. Si a luat-o pe aratura cu detaliile, cu transportul, cu cazarea ieftina de la 32 de euro, incat greu am putut sa o opresc. Si sa vezi distractie, tot prin Aerotravel vrea sa facem rezervarea. Si tot prin Aerotravel a gasit si bilete. cazare kuala lumpur
Inevitabil ma pufneste rasul si izbucnesc intr-un hohot de ras pe care cu greu il pot opri. Ce pot sa fac? Chiar e amuzanta situatia. Si e si mai amuzanta figura lui Claudiu cand ma vede ca rad cu atat pofta de imi dau lacrimile. Ar rade si el daca nu ar fi atat de necajit de cearta cu Ioana. Intr-un tarziu ma opresc si ii spun, in timp ce imi sterg lacrimile:
-Iarta-ma! Dar nu m-am putut abtine. Spune-mi cum reusiti amandoi sa ajungeti in situatii ca asta? N-ar fi prima oara.
Ma priveste cu repros si mai bea o gura de cafea.
-Si Ioana ce-a zis cand i-ai spus de Rio de Janeiro?
-Cam ce am spus si eu cand am reusit sa o opresc din peroratia cu Kuala Lumpur: “Dar de ce sa mergem acolo?”. Cand am inceput sa ii zis despre plaja si soare, parca ar fi cedat, insa cand a auzit de campionatul mondial de fotbal, s-a aprins cum n-a facut-o niciodata. Crede ca asa am organizat vacanta ca sa fiu toata ziua pe stadion. Nici n-a vrut sa auda explicatiile mele ca ar fi vorba doar de trei meciuri ce sa mai vorbesc despre cluburile de samba. Inainte ar fi vrut sa mearga caci ii place dansul, acum insa crede ca vreau sa merg sa vad brazilience fierbinti. Orice argument ii aduc mi-l demonteaza cu repeziciune.
-Si de ce nu ai vrea sa mergi la Kuala Lumpur?
-De ciuda! Daca ea nu vrea la Rio, nu vreau nici eu in Malaysia.
-Acuma serios, chiar are rost sa fiti incapatanati? Trebuie pana la urma sa ajungeti la un numitor comun. E obligatoriu sa mergeti la Rio?
-Mmmm…Nu!
-E obligatoriu sa mergeti la Kuala Lumpur?
-Nu!
-Si totusi eu zic ca ar fi mai bine sa mergeti in Malaysia
Ma priveste siderat cu un chip care incepe sa prinda grimase de dezgust. Pot pune pariu cu oricine ca ma considera un tradator.
-Pai bine ma Mihai, ma! Chiar tu sa-mi faci una ca asta? Io credeam ca esti de partea mea.
-Hai sa o luam altfel. Amandoi ati gresit cand v-ati hotarat sa alegeti destinatii de vacanta fara sa va consultati intre voi. Apoi ati gresit pentru ca v-ati incapatantat. Dar totusi, e vorba de Kuala Lumpur, nu ca mie nu mi-ar surade Rio de Janeiro. Pana la urma te poti uita la meciuri la televizor, daca vei avea chef. Si-ti spun ca vei uita de CM de fotbal cand veti da de Turnurile Petronas, faimoasele gradini de orhidee, de fluturi, de pasari sau de hibiscus, Bukit Bitang, gradina Zoo, Central Market sau lacasurile de cult. Veti avea atat de multe de vizitat incat veti dori sa va prelungiti vacanta. Petronas_Panorama_II
Se lasa resemnat pe spate si imi bea si ultima picatura de cafea. Suspina prelung apoi imi spune:
-Vad ca n-am de ales decat sa merg in Kuala-Lumpur. Dar tu de unde stii atatea despre obiectivele turistice de acolo?
-O sa razi!
-Uimeste-ma.
-A vorbit Ioana cu Moni sa ma convinga sa mergem in Malaysia in vacanta. Io vroiam altceva dar m-am lasat convins pana la urma caci mi-a adus o sumedenie de argumente solide.
-Sa inteleg ca ati conspirat cu totii impotriva mea?
-Nu! Pur si simplu asa s-a intamplat. Eu vroiam sa merg la Istanbul insa tot Kuala Lumpur a invins, mai ales ca n-am mancat o mancare calda de doua zile.
Incepe sa rada cu pofta si imi intinde canda facandu-mi semn, printre hohote, sa ii mai pun cafea.
Deci, pana la urma mergem in Kuala Lumpur.

(Sursa foto Petronas Towers, aici)

Comments
  1. Andrei g says:

    Dar de ce Kuala Lumpur? La Rio sunt femei frumoase.

    Like

  2. monk says:

    Kuala Lumpur. Rio e un oras al delincventei.

    Like

Lasa un comentariu

