Despre Salterra.ro

Posted: April 13, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , , , ,

banner salterraAm tot cautat zilele acestea pareri despre magazinul Salterra.ro si am gasit un domn care a fost dispus sa stea de vorba cu mine si sa imi raspunda catorva intrebari:
Care ar trebui sa fie motivele cele mai importante in momentul in care te hotarasti sa iti schimbi salteaua?
-Pentru mine cele mai importante motive pentu care am luat o asemenea decizie au fost:
-salteaua cea veche era deformata.
-ma odihneam foarte prost iar pentru mine, a merge la lucru odihnit, e un lucru vital
-ma trezeam adesea din somn cu dureri de spate care persistau toata ziua
-incepusem sa am probleme respiratorii din cauza prafului si a faimosilor acarieni.
Regreti ca ai ales sa cumperi vechea saltea?
-Recunosc ca am facut o alegere foarte proasta in momentul in care am cumparat vechea saltea, facand acest lucru din graba si pentru ca o gasisem la un pret de nimic. Insa asta nu avea sa se mai repete.
Cand te-ai hotarat sa iti cumperi o saltea noua?
-In momentul in care, intr-o dimineata nu am putut sa merg la lucru din cauza unei dureri crunte in zona lombara.
De unde ai cumparat salteaua cea noua?
-Indemnat de un prieten am inceput sa caut pe internet si am ajuns astfel pe Salterra.ro. Am gasit pe acest site foarte multe produse atractive la preturi excelente.
saltea-citizen-firm-pikolinCare au fost cele care ti-au atras atentia?
-Au fost destule, nu le mai tin minte pe toate. Dar tin minte ca am stat destul de mult in categoria saltelelor Pikolin nestiind ce sa aleg. Pana la urma, fiind incantat si de pret, am ales o saltea Citizen Firm de la Pikolin. Pikolin este unul din cei mai renumiti producatori de saltele din Europa si acest lucru a contat in alegerea mea.
Alte produse ai mai cumparat de pe Salterra.ro?
-Da. Am cumparat si o saltea din latex pentru patutul baietelului meu.  Suntem foarte incantati de ea.
saltea-latex-copii-10cmSi acum, avand o saltea memory foam,  cum te odihnesti?
-Excelent. Nu am mai avut dureri de spate iar dimineata ma trezesc gata sa particip la maraton.
Luand in calcul experienta avuta cu aceasta saltea, pretul ei si conditiile de vanzare si livrare, recomanzi magazinul Salterra.ro?
-Cu foarte mare incredere!
Multumesc mult pentru ca ti-ai facut timp sa stam de vorba.
-Cu placere.

Pentru mine discutia avuta cu acest om a fost cat se poate de edificatoare in privinta site-ului Salterra.ro. La randul meu vin sa va fac o recomandare:
Pentru un somn cat mai usor, alegeti Salterra.ro.

Comments
  1. monk says:

    Si eu am dureri de spate oribile si ma cambate gandul sa imi iau o saltea. Dar e plin orasul de astfel de magazine. Ce are in plus Salterra fata de alte magazine?

    Like

  2. monk says:

    Da. Si la kaufland se dau saltelele alea din burete sau din ce is facute. Dar nu sunt de calitate. Si ar fi zeci de magazine cu care sa compar Salterra. Insa nu am chef de umblat. Mi-ar trebui o saltea pentru ca Ana e gravida si nu vreau sa aiba dureri de spate din cauza saltelei cea veche.

    Like

Lasa un comentariu

