Cu bicicleta spre birou sau pe munte

Posted: April 13, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , , ,

Ieri de dimineata m-am intalnit la o cafea cu Sorin. De o luna in coace l-am vazut foarte des pe bicicleta si am fost foarte surprins de acest lucru, pentru ca il stiam comod din fire. Asa ca, daca tot ne-am intalnit si am avut timp sa stam de vorba, l-am intrebat despre acest lucru.
-Din luna martie angajatii companiei noastre au primit biciclete pentru a se deplasa la si de la birou.
-Bine, dar tu nu aveai masina de serviciu?
-Ba da. Insa avem un director zonal nou care a venit cu ideea de a ne oferi “biciclete de serviciu”. In felul acesta banii pentru decontarea consumului de combustibil sunt transformati in prima lunara pentru “activitati ecologice”. Si astfel am beneficiat de o crestere salariala destul de mare. E un trend in randul multinationalelor sa se dea astfel de prime.
Mi se pare a fi o idee ingenioasa care nu numai ca promoveaza miscarea dar vine si sa promoveze reducerea poluarii si, nu in ultimul rand, sa ii stimuleze financiar pe angajati.
-Suna foarte bine ceea ce aud de la tine. Daca ar veni cu o astfel de initiativa toti angajatorii am avea mai putina poluare si oameni mai sanatosi.
Dadu a lehamite din mana zicandu-mi:
-Eh, daca am avea piste de biciclete mai multe ar fi excelent. E destul de dificil sa te acomodezi cu traficul dupa ce ai trecut de la volan la ghidon. Uneori e periculos mai ales ca sunt unii soferi dementi care nu tin cont de noi biciclistii.
Nu puteam decat sa ii dau dreptate. Si eu sunt merg foarte mult pe bicicleta si stiu cum e.
logobikezone-Dar cand mi-am ales bicicleta, de pe Bikezone.ro, am facut un lucru foarte inteligent si mi-am ales o  Strobe cu roata de 26 de inci, cu 24 de viteze, echipata Shimano. E foarte buna pentru oras dar e excelenta pentru teren accidentat. Am inceput sa merg foarte des in afara orasului, pe munte sau prin padure, unde nu sunt soferi gata sa te striveasca. E atat de placut incat nu-mi vine sa ma intorc acasa. Si, pe deasupra, am si slabit zece kilograme de cand cu biciclitul.bicicleta-ideal-strobe-4966
Da. Observasem lucrul acesta si il prinde bine schimbarea aceasta caci datorita vechiului sau stil de viata luase in greutate destul de mult.
-Mihai, stiu ca si tu ai bicicleta si ca iti place sa mergi pe munte. N-ai vrea sa iesim week-end-ul acesta sa facem un traseu pana la crater? Eu nu prea am cu cine. Colegii si-au cumparat, marea lor majoritate, biciclete Silk de la Kross care nu se preteaza la teren accidentat, asa ca aproape toti au refuzat sa ma insoteasca.bicicleta-kross-silk-verde-alb-2014-6543
-De ce nu? Week-end-ul acesta nu pot caci sunt la lucru dar iti promit ca urmatorul iesim pana la crater. De multa vreme nu mi-am dus frumusetea pe acolo?
Ma privi ciudat apoi imi spuse:
-Chiar, ce bicicleta ai?
-Am o Acces WLS cu roata de 26 de inci si 27 de viteze. Am cumparat-o tot de pe  Bikezone.ro. N-am avut nici o problema cu ea de cand o am si pot spune ca nu am menajat-o
-Ohoooo. Frumoasa bicicleta, numai buna pentru iesit pe coclauri.
cube-bicicleta-cube-access-wls-2013-bicicleta-cube-access-wls-2013-2936Ma bucur foarte mult ca Sorin a descoperit o pasiune in mersul pe bicicleta si as vrea sa vad tot mai multi oameni care sa renunte la masina aidoma lui. Am avea parte de mai putina poluare si de oameni mult mai sanatosi si chiar mai sociabili caci multe prietenii s-au legat datorita pasiunii pentru biciclete.

Comments
  1. monk says:

    I want to ride my bicicle! Dar e zob. Din ce am observat pe bikezone sunt preturi putin cam mari fata de magazinele obisnuite dar marcile din oferta sunt de prestigiu.

    Like

  2. monk says:

    Am observat.

    Like

Lasa un comentariu

