In acest articol vin sa fac o recomandare celor care apreciaza incaltamintea de calitate si care sunt de parere ca aceasta spune foarte multe despre cel care o poarta. Aspectul unei perechi de pantofi eleganti, modul in care sunt asortati cu imbracamintea, felul in care vin pe picior, toate acestea ofera indicii subtile despre purtator.
Multi dintre cei care ma cunosc stiu ce parere am despre incaltamintea de proasta calitate pe care o poarta tinerii din ziua de azi. Aceasta este, in marea ei majoritate, de provenienta chinezeasca, oferita spre vanzare in mai toate magazinele de pe la noi. Am ramas neplacut surprins ca magazine cu pretentii sa aiba in oferta lor asemenea facaturi la niste preturi exorbitante.
Ei bine, vin astfel sa recomand Asortie.ro unde am gasit o oferta foarte buna de pantofi barbatesti si de dama, de calitate si cu un aspect mai mult decat placut. In oferta Asortie.ro se regases articole de incaltamine ale unor renumite branduri de profil din tara si din strainatate.
branduri asortie
Asortie.ro ofera produse din genurile elegant, office, comod, sport care se adreseaza atat femeilor cat si barbatilor. Activand pe piata de 15 ani, Asortie a devenit un lider de piata pe acest domeniu de activitate, avand ca obiectiv principal satisfacerea cerintelor clientului dar si alinierea la tendintele si exigentele modei.
asortieSite-ul Asortie.ro lucreaza foarte rapid si are un aspect simplu si atractiv, fara a deranja vizual cu nimic. Asortie are produse foarte bine prezentate din punct de vedere al imaginii si a informatiilor iar filtrele de cautare din bara laterala din dreapta sunt functionale si foarte rapide. Pe orice magazin online as intra, primul lucru pe care il verific este funtionalitatea filtrelor de cautare si, sincer va spun, am intalnit site-uri ale caror filtre dadeau niste rezultate enervant de gresite. Ei bine, pe Asortie nu e cazul.
femeiLegat de produsele pe care le-am studiat indelung, pot sa va spun ca arata foarte bine si au niste preturi mai mult decat atractive.Pentru doamne si domnisoare oferta de incaltaminte cuprinde pantofi, balerini, mocasini, sandale, papuci, ghete, pantofi sport, cizme, saboti si cizme de vara, insumand peste o mie de articole. Dintre aceste categorii m-am oprit asupra unei perechi de sandale de dama cu toc mediu, de culoare alba confectionate din piele si oferite spre vanzare de catre Zodiaco. Din punctul meu de vedere arata foarte bine si banuiesc ca si doamnele si domnisoarele sunt de aceeasi parere cu mine. 037p_zodiaco_ice
barbatiIn colectia pentru barbati am regasit pantofi, mocasini, sandale, papuci, ghete sau pantofi sport, adicapeste 250 de articole. E normal sa fie mult mai putine produse pentru barbati caci noi nu suntem atat de selectivi si carcotasi precum femeile. Dar am sa las acest aspect de-o parte si ma voi concentra mai mult pe calitatea si aspectul produselor. Tinand cont ca in trecut mi-am mai cumparat pantofi de aici, pot chiar garanta pentru calitatea foarte buna si aspectul ireprosabil al produselor din categoria incaltaminte pentru barbati. Indiferent ca va doriti o pereche de pantofi eleganti, care sa se potriveasca de minune la un costum elegant, sau cautati o pereche de pantofi casual sau poate o pereche de mocasini, Asortie.ro este solutia ideala pentru voi. Am ales sa va prezint, din categoria pantofi eleganti, chiar pantofii pe care mi i-am cumparat anul trecut in toamna de pe acest site. Este vorba despre o pereche de pantofi eleganti din piele, cu siret, de culoare neagra. Sunt foarte eleganti putand fi purtati la pantaloni de stofa dar si la o pereche de pantaloni casual slim.3295_Marco_santin_ne_PTinand cont de calitatea produselor, de preturile acestora, de promotiile si reducerile de pe site si de livrarea foarte prompta a produselor cumparate, recomand cu foarte mare incredere Asortie.ro care trebuie sa fie prima optiune cand va ganditi sa va cumparati articole de incaltaminte pentru ca a cumpara online e foarte rapid si cofortabil.
Pentru ca Asortie tine pasul.

Comments
  1. laurentiu says:

    Arata excelent pantofii acestia.

    Like

  2. Excelent articol. Frumoasa recomandare. Merita.

    Like

Lasa un comentariu

