Kos sau Rhodes?

Posted: April 11, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , , , , ,

Am de facut o alegere si inca una foarte grea. Este vorba de alegerea destinatiei pentru concediul de anul acesta. Perioada e cat se poate de buna, in plin sezon turistic, si anume la inceputul lui august. Inainte de toate vreau sa va spun ca am decis sa mergem la mare in Greci, in primul rand pentru ca dorim sa ne rupem total de grijile cotidiene, apoi pentru fetita noastra care iubeste marea.
COCKTAIL-NEW-LOGO-21-300x75Am gasit prin intermediul Cocktail Holidays o sumedenie de oferte de vacante in Grecia, lucru care ne-a ingreunat foarte mult alegerea. Inainte de toate am facut o cautare pe google pentru a vedea parerea oamenilor despre Cocktail Holidays si am fost multumit sa gasesc doar recenzii bune. Plecand cu un plus de incredere in aceasta agentie de turism, am inceput sa facem o selectie drastica in randul ofertelor pentru ca, avand atatea optiuni, aveam sa taraganam alegerea destinatiei pana in ultimul moment. Astfel am ajuns doua oferte care ni se par cele mai convenabile daca e sa luam in calcul raportul calitate-pret si optiunile de la fata locului.
Prima oferta este un Sejur de 7 zile in Kos, la hotelul de trei stele Santa Marina, la un pret de 358 de euro in regim de self catering. Serviciile incluse in pretul acestui sejur sunt: zborul asigurat cu o cursa Tarom de pe aeroportul din Bucuresti in data de 06.08, taxe de aeroport, transfer aeroport-hotel, asistenta turistica, asigurare medicala si storno gratuite.
Optiunile suplimentare, neinculuse in pret, pentru acest sejur sunt: croaziera pe Marea Egee, excursie la Nissyros, seara greceasca, excursie la Bodrum, hamam (tratament corporal, sauna, masaj).
Avantajul acestei oferte este ca poate fi aleasa prin sistem Early Booking, avand parte de o reducere considerabila si implicit de o economie. Banii economisiti i-am putea folosi astfel: sotia mea ar alege hamam de dimineata pana seara, eu as alege o croaziera pe Marea Egee iar junioara ar alege o tona de inghetata. hotel marina kos
A doua oferta de pe Cocktail Holidays este un sejur de 7 zile in Rodos, la hotelul de 3 stele Lomeniz, la un pret de 367 de euro, avand micul dejun inclus. Serviciile incluse sunt aceleasi ca si la sejurul din Kos, cu specificatia ca avem zbor din Bucuresti in data de 05.08,
Optiunile suplimentare, de asemenea neincluse in pret, ale acestui sejur sunt: croaziera in Marmaris-Turcia, excursie la acropolele din Lindos, tur pe insula Symi si la manastirea Panormitis, turul insulei Rodos, degustari de vinuri si produse culinare traditionale. Pentru acest sejur nu avem optiunea de Early Booking insa avem avantajul micului dejun inclus in pret.
Pentru moment ne-am oprit asupra acestor doua oferte si inca suntem indecisi asupra destinatiei de vacanta, insa as dori sa vad care este si parerea voastra, mai ales daca ati fost in Kos sau in Rodos. hotel lomeniz

Comments
  1. laurentiu says:

    Rhodes. Intotdeauna Rhodes. Ai mai multe de facut.

    Like

Lasa un comentariu

