Cenusareasa cea moderna si pantofii de pe Miniprix.ro

Posted: April 7, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , , , , , , , ,

Si-atunci printul se aseza pe un genunchi in fata Cenusaresei si o indemna sa intinda piciorul ca sa incerce si ea pantoful de clestar. Insa Cenusareasa refuza categoric:
-Dar toate femeile din regat si-au dorit enorm de mult sa incerce acest pantof. Doar tu nu l-ai incercat.
-Si nici nu vreau! raspunse ea tafnoasa.
Printul casca ochii uimit auzind cele spuse de Cenusareasa.
-De ce?
-Eu nu incerc asa o uratenie. Moda s-a schimbat dragul meu. Nimeni nu mai poarta asemenea pantofi.
-Dar… Doar tu nu l-ai incercat.
-Si nici n-am sa incerc nimic pana nu aduci niste pantofi mai frumosi si mai la moda.stiletto mireasa
-Dar…
-Nici un dar! Ori imi aduci pantofi la moda ori nu incerc nimic.
Se ridica suparata si pleca inspre bucatarie mormaind:
-Asa m-am saturat de basmul asta! De fiecare data port aceeasi pereche de pantofi. Nu se putea sa am si eu un magazin de unde sa imi aleg pantofii dupa cum doresc, sa fiu si eu la moda?
Tranti usa in urma ei lasandu-i singuri si plini de uimire pe print si pe pajul sau.
-Spune tu ce ma fac? Ii zise printul pajului sau.
-Nu stiu sire! Pana acum basmul era la fel. Ea incerca pantoful de clestar, i se potrivea, va casatoreati si toti traiau fericiti pana la adanci batraneti. Dar asa…
-Trebuie sa ii gasim pantofi la moda. Altfel ar fi pentru prima oara de sute de ani cand basmul nu se va termina cum trebuie. Si asta nu e bine. De cand s-a facut Cenusareasa atat de moderna, nu stiu.
-Si-atunci ce facem sire? Batem magazinele asa de nebuni ca sa cumparam pantofi? Au sa rada cei sapte pitici si Alba ca Zapada si Scufita Rosie de noi. Ca sa nu mai vorbesc de Heidi, de Rapunzel, Hansel si Gretel, Lupul cel Rau.
-Nuuuu! Nu trebuie sa ma vada nimeni prin magazine. Si nici pe tine caci au sa intre la banuieli ca te-am trimis eu. Si-am sa ajung de barfa regatului. Trebuie sa vedem cum rezolvam problema cu pantofii. Ai tableta la tine?
Pajul surase si scoase din buzunarul interior al surtucului o tableta ei apoi zise:
-Sire, altfel cum crezi ca aveam evidenta tuturor femeilor din regat.
pantofi mireasa toc inalt-Perfect. Cauta pe internet ceva magazin online unde gasesti pantofi frumosi si eleganti. Am sa ii aduc Cenusaresei o caleasca de pantofi.
Si pajul asculta docil porunca printului. Intra pe internet si, dupa dadu o cautare pe google il chema pe print sa ii arate:
-Am gasit sire. Uite site-ul asta Miniprix.ro. Au cei mai frumosi si la moda pantofi. Nu se poate sa nu gasim aici o pereche potivita pentru Cenusareasa.
Printul apuca tableta si incepu sa frunzareasca prin produsele de la categoria pantofi.
-Uite aici la pantofi cu toc inalt cate produse frumoase si elegante. Am sa ii cumpar toate perechile ca sa le incerce, ca sa fiu sigur ca va gasi una care sa ii placa. Ia te uita si la pantofii cu toc comod si la pantofi eleganti, sunt sute. Sigur isi gaseste o pereche. Hai sa vad si pantofi Stiletto. Trebuie sa ii aduc din fiecare cate o pereche.
-Sire, indrazni pajul sa il intrerupa, adauga la comanda si o pereche doua de balerini. Sigur au sa ii prinda bine o dupa ce va dansa la nunta. Se va plange de bataturi ca e fitoasa, dupa cum ai vazut. E bine sa fii prevazator.
-Ai dreptate. Asa voi face. Ia uita-t ce marime au pantofii aia de clestar ca sa nu comand marimi diferite altfel am stricat tot basmul.
-36 sire!
-Excelent.  Facem comanda acum caci, ia uite aici, martea avem 3 ore de reduceri.

trei ceasuri buneAlese astfel cateva sute de perechi de pantofi si cateva perechi de balerini si lansa comanda. Se prezenta peste doua zile cu patru calesti incarcate cu pantofi, asfel ca Cenusareasa proba toate perechile timp de trei zile si trei nopti. Si le alese pe toate pentru ca, peste alte  trei zile ,printul si Cenusareasa,  sa faca o nunta mare la care participa tot regatul si reprezentantii magazinului Miniprix.ro, care primira decoratia de onoare a regatului pentru cel mai bun magazin online.
Si au trait fericiti pana la adanci batraneti si isi fac in continuare cumparaturile de pe Miniprix.ro.logo-miniprix_9b278661fc7edf

P.S. Auzind de preturile si produsele excelente de pe Miniprix.ro Alba ca Zapada si piticii, Rapunzel, Lupul cel Rau si Scufita Rosie si ceilalti eroi ai basmelor s-au hotarat sa isi faca si ei cumparaturile de pe acest site. Si astfel basmele au luat-o razna incat nici fratiiGrimm nu le-ar mai recunoaste.

Comments
  1. dordefemeie says:

    intradevar, pantofii aceia argintii merita incercati de toate Cenusaresele din lume :)))

    Like

  2. monk says:

    Whaaaat. La asemenea fite imi cumpar doar mie pantofi. Cenusareasa sa-si cumpere singura.

    Like

Lasa un comentariu

