O vacanta de Paste perfecta prin Cocktail Holidays

Posted: April 6, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , , , , ,

-Moni, am primit zile libere de Paste! Sunt liber din joia mare pana in a treia zi de Paste.
-Super!
Deja ma visez asezat in sezlong pe malul unei ape, cu betele de pescuit stand aliniate ca la armata in fata mea, cu o bere in mana si cu altele bine racite in lada frigorifica in dreapta mea. Visul se sparge ca un norisor de fum in momentul in care nevasta-mea imi zice:
-Stii, ar trebui sa mergem intr-o vacanta in afara tarii. Sa lasam de-o parte toate grijile si stresul si sa ne bucuram de soare, relaxare si de plimbari nesfarsite.
Mmmmmnu! Parca pescuitul ar suna mai bine. Si tot de relaxare si de soare as avea parte. De plimbari nu-mi arde, sincer.
-Nu stiu cu sa iti spun, dar totusi iti spun. Eu ma gandeam sa ies la pescuit. Ai putea veni si tu, sa stai la soare, sa te relaxezi, sa te bronzezi ca si asa te plangi ca-s mai bronzat ca tine, sa citesti. Hmm, ce spui?
Face instantaneu botic, semn ca ea banuia ca voi primi aceste zile libere si ca deja planuise vancanta. A fost, probabil, sigura ca voi fi in asentimentul propunerii ei si uite ca acum s-a lovit de planurile mele.
-Nu! Ce metoda de a-ti petrece timpul liber e sa stai o zi intreaga langa niste bete de pescuit, pe malul unei ape, intre tantari si ganganii care musca, pisca si cine stie ce mai fac?
Adica, pe scurt, nu are pic de consideratie fata de pescuit.
-Dar poti sa stai in cort daca ti-e frica de tantari!
-Stii prea bine ca nu-mi place sa ies cu cortul.
-Stiu!
De cand suntem impreuna n-am iesit niciodata cu cortul tocmai din cauza fricii sale de apocalipsa ganganiilor muscatoare, bazaitoare, piscatoare care vor sa o manance pe ea.
-Dar am putea merge dimineata cu masina si sa ne intoarcep pe seara. Doua-trei zile n-ar strica sa ne relaxam pe malul apei.
-Tu nu intelegi ca nu vreau gaze si tantari?
Inteleg, cum sa nu inteleg. Dar cu pescuitul meu cum ramane. Planuiam iesirea asta inca de anul trecut. Trei zile, relaxare, peste, bere multa, gratare… Presimt ca se duc pe apa sambetei.
-Uite cum sta treaba, incepe ea cu mult patos sa imi vorbeasca. Am intrat pe internet si am gasit un tur-operator foarte bun care are o oferta de vacante de paste excelenta.
Ce v-am zis eu ca a planuit dinainte vacanta de paste? Si stai, asta e doar inceputul, sa vezi pana la ce detalii marunte a planuit toata vacanta. O las sa-si spuna pledoaria caci, daca o intrerup acum, s-ar putea sa mananc mancare arsa vreo trei zile. COCKTAIL-NEW-LOGO-21-300x75
-Este vorba despre Cocktail Holidays. Acest tur-operator este marca inregistrata a Prompt Service Travel Company, o agentie de turism infiintata in 1993. Avand o vechime considerabila in domeniu, Cocktail Holidays livreaza pachete turistice proprii catre peste 1000 de agentii turistice din Romania si are peste 20 de mii de clienti individuali.
Lasa un moment de pauza ca sa se asigure ca o ascult si ca am inregistrat informatia. N-am ce comenta, s-a pregatit bine.
-Am gasit in oferta Cocktail Holidays o sumedenie de destinatii foarte tentante pentru vacanta de Paste! Avem de ales intre obiective turistice din Bulgaria, Cipru, Grecia, Turcia, Spania, Egipt, Franta, Portugalia si multe altele. Ia gandeste-te putin! Sa avem parte de cateva zile de relaxare totala, pe o plaja din Cipru, ori sa ne plimbam prin Istanbul ori sa vedem porturile Grecesti, cele care iti plac atat de mult. Cum ar fi?
ex_op_532d9db66ed40
Imi place de ea ca stie sa argumenteze. Si, sincer sa fiu, parca mi-ar surade o plimbare pe plaja, cu picioarele goale, prin valurile inspumate ale marii sau sa vizitez un oras turistic. Uite ca a reusit sa ma aduca putin pe calea dorita de ea. A reusit sa starneasca in mine dorinta de calatori si… Nu e corect! Ma cunoaste atat de bine incat stie cum si cand sa isi aduca argumentele ca sa ma convinga treptat, pentru ca mai apoi sa ma faca sa cred ca eu insumi am venit cu aceasta idee.
-Uite Mihai, vino sa vezi.
Ma trage dupa ea in camera si imi arata pe displayul laptopului site-ul Cocktail Holidays la sectiunea Vacante de Paste.
-Avem garantia ca nu vom avea taxe ascunse, vom fi cazati in hoteluri foarte bune, vom calatori cu avionul deci vom economisi foarte mult timp. Asigurarea medicala si storno sunt gratis. Pe deasupra, raportul calitate-pret al tur-operatorului este cel mai bun de pe piata.
Incet, incet incep sa uite despre unditele mele si despre berile din lada frigorifica.
-Si unde ziceai ca ai vrea sa mergem? o intreb fara sa zambesc, doar ca sa nu-i dau satisfactie ca am cedat prea usor. Da! Am cedat. Suna bine o vacanta de Paste in afara tarii, prin Cocktail-Holidays.
Sare de gatul meu si ma imbratiseaza puternic, mai-mai sa ma rupa.
-Usureeel, Moni! Inca n-am ales destinatia.
Imi prezinta pe indelete fiecare tara unde ar vrea sa mergem cu toate destinatiile turistice, axandu-se in special pe Grecia, Cipru, Turcia, Italia, Egipt si Maroc. Imi permit sa ii anulez din start doua dintre aceste destinatii si anume Egipt si Maroc, tinand cont de instabilitatea politica din zona, prefer sa le ocolim. Dar asupra celorlalte ma opresc si eu pe indelete ca sa le studiez.
Fara sa imi dau seama am ajuns sa stau in fata laptopului si sa frunzaresc in voie prin ofertele portugaliaCocktail Holidays cu o sotie foarte exaltata, dar tacuta, undeva in spatele meu.
-Uite Moni, ce-ar fi sa iesim putin din tiparul dorit si stabilit de tine, si sa mergem in Portugalia? Am avea de ales intre Lisabona si Madeira, ambele oferte avand zbor inclus si reducere pentru rezervare Last Minute. Ne-am putea bucura de zecile de obiective turistice de vizitat, de gastronomia portugheza unica in lume si, mai ales eu, de faimosul vin de Porto!
Zambesc larg si fac ochii de catel batut doar pentru a impresiona. Nici nu realizez ca partile combatante, pe tema vacantei de Paste, au schimbat brusc locurile. Moni imi zambeste si da din cap in semn ca da.
-Vezi, imi zice ea incantata, daca stiai din timp cate zile libere vei avea de Paste puteam face rezervarea mult mai devreme. La Cocktail Holidays prin sistemul Early Booking economisesti bani pe care ii poti folosi ulterior pentru a cumpara, sa zicem, suveniruri.
Puteam sa jur ca va aduce aminte de suveniruri. Are sa ma plimbe prin magazinele de suveniruri o zi intreaga, stiu asta. Nu ma agit caci si eu am pregatita o mica surpriza. Nu stie ea ca voi face tot posibilul sa ajungem intr-o expeditie de pescuit peste oceanic, unde voi prinde captura vietii mele, aseoznata din plin cu un vin bun de Porto. Vrea nu vrea, eu pescuiesc in vacanta asta!

Lasa un comentariu

