Pantofii perfecti pentru Balul Primaverii

Posted: April 3, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , , , ,

-Mihai. Nu am pantofi pentru bal! Trebuie sa mergem prin magazine…astazi!
Raspund cu patos, inainte sa mai spuna ea ceva:
-S-o crezi tu! Stiu eu un magazin online, de nota zece!
-Ce magazin?
-Walkin-incaltaminte.ro.
-Aaaaa, dar ce incaltaminte au pe acest site? Merita?
-Vino sa vezi. Au pantofi eleganti, pantofi cu toc, cu talpa joasa, balerini, sandale, cizme de vara si multe alte articole de incaltaminte.
Ma priveste neincrezatoare.
-Moni, si eu mi-am comandat de aici pantofi eleganti. Si stii prea bine ca eu, cand vine vorba de incaltaminte sunt foarte critic si selectiv.
logo-1
Faptul ca eu mi-am cumparat pantofi de pe Walkin e destul de convingator caci se apropie de laptop si arunca o privire fugara pe display. Ii arat in treacat pantofii comandati de mine si aproba tacuta. Pare impresionata de frumusetea si eleganta celor doua perechi de pantofi si nici nu are cum sa fie altfel. Au o linie placuta si ferma care emana siguranta, eleganta si barbatie. Am vazut pana acum multi barbati purtand chiciurile alea chinezesti din “musama” care ii fac sa para clovni. Si e grav ca deja a devenit o moda sa se poarte asemenea pantofi. Imi provoaca repulsie doar gandul de a purta facaturile alea “made in PRC” ca sa nu mai vorbesc despre calitatea indoielnica a acelor articole de incaltaminte. Cunosc persoane care au muscat-o si si-au cumparat pantofi din magazine chinezesti si alegandu-se cu incaltaminte de unica folosinta pentru ca ba a cazut tocul, ba au crapat fetele.
pantofi-dama-cu-strasuri-argintiuTrec peste acest lucru si ma reintorc la pantofii dragei mele sotioare. O las sa preia fraiele laptopului si privesc din “background” cum intra la categoria Pantofi cu toc si studiaza pe indelete fiecare pereche in parte. Parca ii vad rotitele cum i se invart frenetic in cap asortand pantofii la rochiile elegante pe care le are. Ba chiar si asortandu-i la culoarea posetei sau a bijuteriilor pe care le va purta la bal. Pot doar sa estimez care pereche de pantofi o va alege dupa timpul pe care il petrece studiind-o.
Astfel, trecand peste atatea frumoase articole, a studiat mai mult o pereche de pantofi argintii cu strasuri pe care cred ca i-ar purta ori la rochia vaporoasa, roz sau la cea albastra. Pot chiar sa estimez si ce poseta ar asorta la pantofii acestia.
Nu va mirati ca presupun si eu ce combinatii de articole vestimentare ar face. Am un antrenament serios, raspunzand de mii de ori la intrebarile ei despre cum ii sta imbracata, cum se asorteaza aia cu cealalta, si studiind la nesfarsit felul in care potriveste hainele si incaltamintea.
pantofi-dama-negruA doua pereche asupra careia a insistat e o pereche de pantofi eleganti negri. Si in cazul acestora o si vad purtand o rochie neagra, lunga pana la calcaie cu un sal din dantela si o poseta albastra care ar merge cu bijuteriile.
-Asa-i ca astia merg cu rochia cea noua, aia neagra din matase? Ce bine ar merge si bijuteriile cu opale si poseta aia bleu-marin.
Ce v-am spus?
Fara sa ii pese de incruntarea mea, alege ambele perechi si imi lanseaza aluzia ca i-ar mai placea inca o pereche. Ei bine dar la aceea nu are poseta asa ca, pentru moment, se abtine. Presimt ca are sa-si cumpere cat de curand poseta noua doar pentru pantofii aceia. Noroc ca preturile produselor de pe Walkin nu sunt mari caci altfel as intra in faliment.
-Pentru Balul Primaverii sunt perfecti pantofii acestia. Frumosi si eleganti. Iar preturile sunt imbatabile. Am sa revin si pentru niste balerini.
Sunt sigur de asta. Sunt sigur si tare curios, din cele doua perechi de pantofi cumparate, pe care o va alege? Cu siguranta imi va pune la incercare cunostintele in asortat articole de imbracaminte si incaltaminte pentru aceasta decizie.

banner jos3

Lasa un comentariu

