Cumparaturi Smart pe Evomag.ro

Posted: April 1, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , ,

Anul acesta a inceput pentru mine destul de aiurea. S-au defectat televizorul din dormitor si cel din camera de zi . Ca sa fie meniul defectiunilor complet s-a defectat si robotul de bucatarie. Cum toate sunt aparate a caror importanta nu o realizam decat atunci cand se defecteaza, in momentul respectiv am inteles cat de mult depindem de electronicele si electrocasnicele noastre. Stateam in camera de zi si peisajul parea incomplet fara televizorul la care ma uitam cu placere la documentare sau filme. Sa nu va mai spun ce drama a facut fiica-mea cand a vrut sa se uite la desene animate si a inteles ca nu e posibil asa ceva. Televizorului din dormitor nu i-am dus lipsa caci eu oricum nu prea ma uit la tv inainte de a adormi. Dar cand sotia gatea, totul dura destul de mult, in cazul anumitor feluri de mancare, din cauza lipsei robotului de bucatarie asa ca, pentru moment, a fost nevoita sa renunte la anumite retete care necesitau folosirea acestuia.
Si in asa fel s-au suprapus aceste defectiuni peste un program de lucru incarcat, incat nu am putut, vreme de aproape o luna, sa fac ceva in privinta lor. Am reusit sa ajung intr-un final la un atelier de raparatii electronice si electrocasnice, afland ca doar televizorul din dormitor poate fi, si merita, reparat. Pentru celalalt televizor, cel din camera de zi, costurile reparatiilor ar insuma cat pretul unuia nou. Iar robotul de bucatarie e inutilizabil 100%, nemeritand sa fie reparat.
Asadar m-am intors acasa incarcat cu o lista de viitoare cheltuieli destul de usturatoare. In clipele acelea ma uitam inciudat catre “pusculita” in care reusisem sa punem de-o parte o suma de care nu vroiam sa ne atingem decat in situatii de criza. Ori pentru mine aceea nu era o situatie de criza. Nu cand venea vorba de cheltuieli destul de mari. Astfel am hotarat sa nu cumparam decat un televizor nou iar robotul de bucatarie sa-l cumparam alta data.
Asta pana am intrat pe site-ul Evomag.ro. Aici am gasit niste oferte foarte bune de televizoare LED dar si de roboti de bucatarie incat, am vazut ca ne incadram foarte bine in banii pe care ii aveam incat le putem cumpara pe amandoua.
LG 32LA620s.jpg.320Zilele trecute, dupa ce am comparat intre ele anumite televizoare din oferta Evomag.ro, am decis sa ne oprim la un Televizor LED LG. Acesta este Smart TV cu diagonala de 81 de centimetri, cu tehnologie 3D, avand incluse 4 perechi de ochelari 3D, vizionare Full HD, avand o rezolutie de 1920 x 1080 si tuner digital. Capabilitatile acestui televizor mi s-au parut foarte interesante si tentante:
-ai posibilitatea de a inregistra, live sau programat, anumite emisiuni sau filme pentru a le vizualiza ulterior.
-acces la canalul 3D World furnizat de LG unde poti urmari filme, emisiuni, sport sau videoclipuri in format 3D
-folosind telecomanda magica sau un controler pentru joc poti juca o sumedenie de jocuri interactive si distractive.
-posibilitatea de a accesa continut media de pe alte dispozitive prin serviciul LG Cloud.
-conexiunea prin wi-fi la alte dispozitive media.
-ruleaza in format 3D fara acel tremur specific al imaginii intalnit la alte Smart TV-uri
-sistemul ClearVoice selecteaza vocile umane in filme sau emisiuni facandu-le mai clare si mai usor de inteles.
-are diferite functii pentru economisire de energie.
Dar ce ne-a atras cel mai mult la acest tv este pretul iar din aceasta cauza am decis sa cumparam si robotul de bucatarie tot de pe Evomag.ro. Robot de bucatarie Philips HR776100.jpg.320Daca in cazul televizorului eu am putere decizionala suprema, in cazul robotului sotia a fost cea care a ales. Si, culmea, nu a durat mult. Dupa nici un sfert de ora s-a decis asupra unui Robot de bucatarie Philips care are o reducere substantiala de 35%. Motivele pentru care sotia s-a hotarat sa cumparam acest “smart robot”, cum l-am denumit eu, sunt:
-motorul puternic cu doua viteze si cu functie de impuls.
-accesoriile pentru 28 de functii diferite.
-vasul de preparare mult mai mare decat al altor marci.
-asamblarea usoara si montarea ingenioasa a componentelor.
-o baza solida si stabila indiferent de functiile folosite.
-rezistenta la utilizari intense.
-accesoriile pot fi spalate in masina de spalat vase. (aici e vorba de o aluzie subtila caci noi nu avem masina de spalat vas, dar ne trebuie)
Tinand cont ca livrarea acestor produse este gratuita, fiind astfel scutiti de costuri suplimentare, beneficiem de o garantie de 24 de luni si se asistenta profesionala din partea Evomag, am plasat comanda si in 48 de ore am primit produsele acasa. evomag bara livrare
Chiar daca achizitia televizorului si a robotului de bucatarie au fost usor fortate de acele nefericite defectiuni, pot spune ca sunt multumit de reinnoirea aceasta primavaratica facuta de la Evomag, de rapiditatea livrarii si de pretul excelent al produselor cumparate. Iau in calcul ca, pe viitor, alte achzitii de produse electronice si electrocasnice sa le facem tot de pe Evomag.ro caci aici faci, fara sa realizezi, cumparaturi SMART.
Acum e inghesuiala mare in camera de zi pentru a ne uita la 3D World sau sa ne jucam, iscandu-se mereu certuri intre mine si fiica-mea. Pentru robotul de bucatarie nu se cearta nimeni.

Comments
  1. dordefemeie says:

    Conteaza mult preturile, si eventualele promotii cand faci astfel de cumparaturi…

    Like

Lasa un comentariu

