Cartile sunt cel mai frumos cadou

Posted: April 1, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , , ,

Trebuie sa merg la o zi de nastere. O zi de nastere a unui prieten foarte bun caruia nu stiu ce cadou sa ii fac. M-a luat pe nepregatite, eu stiindu-l in strainatate, cand m-a sunat si m-a invitat la petrecerea de ziua lui. De obicei rezolv destul de usor cu cadourile datorita pasiunii mele pentru gravura in sticla. Insa acum nu am timpul si nici inspiratia necesara pentru a-i grava ceva frumos. Deci sunt intr-un impas major.
Dar sa o iau metodic. Ce ii place lui Flavius? Ii place sa iasa in natura cu cortul. Are un garaj plin de articole si accesorii de camping, deci acest tip de cadou iese din calcul. Ii plac hainele si echipamentele militare dar si pe partea asta nu am cu ce sa-l surprind, ori mie nu-mi place sa fac cadouri doar de dragul de a le face, trebuie sa fie ceva frumos si util. Lui Flavius ii place sa citeasca! EVRIKA! Cum de nu m-am gandit la asta mai intai? O carte a fost si va fi intotdeauna cadoul cel mai frumos pentru cineva care adora sa citeasca.
Iar eu nu am destul timp ca sa bat librariile cautandu-i una sau mai multe carti. In acest caz solutia este Elefant.ro. Pentru cei care nu cunosc Elefant.ro, desi ma indoiesc ca sunt astfel de persoane, acest site este, la momentul actual, un mall virtual care comercializeaza carti, jucarii, imbracaminte, incaltaminte,accesorii si cosmetice. Cum pe mine ma interesaza mai ales partea de vanzare de carte am sa va vorbesc despre aceasta. silmarillion_1_produsIn momentul de fata Elefant.ro are cea mai mare si mai accesata librarie online din tara, lucru pentru care eu revin mereu pe acest site. O mare parte din achizitiile de carte facute de doi ani in coace a provenit de pe acest site. Astfel, mi se pare corect sa cumparde aici cartile pe care i le voi face cadou lui Flavius.
Stiind ca prietenul meu adora cartile SF si fantasy am intrat direct la aceasta categorie unde am gasit foarte multe titluri tentante. Cum si mie imi place sa citesc fantasy, m-am pierdut total in aceasta categorie, incat dorinta de a cumpara o carte pentru Flavius s-a confundat cu dorinta de a-mi cumpara mie o carte sau mai multe.
Dupa ce am pierdut cam o jumatate de ora in cautarile mele, tot citind descrierile diferitelor titluri, am reusit sa gasesc o carte care, cred eu, are sa ii placa foarte mult:
Silmarillion de JRR Tolkien. Tolkien ne expune in aceasta carte povestea elfilor, creaturile mitice ce au zamislit inelele puterii, care se razvratesc impotriva Stapanaului Intunericului, Morgoth, razvratire care duce la cruntul razboi care pune stapanire pe Pamantul de mijloc. Silmarillii sunt trei giuvaeruri create de Faenor, care dadeau puteri supreme celor care le detineau. copiii-lui-hurin_1_produsDin aceasta cauza, in jurul celor trei giuvaeruri se isca lupte crancene, descrise superb de marele Tolkien. Mai multe detalii v-as oferi dar prefer sa va las sa cititi si voi cartea.
O a doua carte aleasa de mine este:
Copiii lui Hurin de JRR Tolkien
Am ales aceasta carte pentru a veni in continuarea lui Silmarillion si pentru ca, in opinia mea, a avea in biblioteca ultima mare lucrare a lui Tolkien este un motiv de mare mandrie. Copii lui Hurin isi incepe actiunea de la sfarsitul lui Silmarillion si descrie istoria lui Hurin, care odata ajuns in Gondolin, se casatoreste si are doi copii. Turin, unul dintre ei, devine eroul principal, avand parte de o viata plina de actiune in lupta sa pentru a salva teritoriile insusite de tatal sau. Finalul cartii este dramatic, punandu-se accent pe onestitatea, curajul si mandria lui Turin, trei lucruri definitorii ale eroilor din cartile lui Tolkien.
Bun. In acest moment sunt foarte multumit ca am reusit sa gasesc aceste doua carti pentru prietenul meu. Dar pentru mine ce voi cumpara? Preturile cartilor de pe Elefant.ro sunt excelente si nu se compara cu cele din librarii, asa ca mai frunzaresc vreo ora pe aici si imi comand si eu vreo trei sau patru carti. Sau zece…

Comments
  1. dordefemeie says:

    Cu o carte buna chiar ai rezolvat foarte onorabil o astfel de problema.

    Like

Lasa un comentariu

