Activitati sportive si recreative la dispozitia ta doar prin 7Card

Posted: March 31, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , , , , , , , , , ,

Asezat la o masa pe terasa unui local de pe pietonala din Bucuresti, imi servesc cu placere cafeaua de dimineata in asteptarea unui coleg. Sunt in capitala de doua saptamani si in fiecare dimineata imi servesc cafeaua aici. Am observat ca suntem mereu cam aceleasi persoane. Mai vine un domn inalt, imbracat in tinuta office, un tanar student mereu incarcat de carti si caiete si o pereche de tineri, probabil proaspat casatoriti.
Astazi domnul cel inalt apare insotit de un barbat scund de statura, imbracat la randul lui tot in tinuta office. Se aseaza amandoi la o masa din fata mea, isi comanda cate o cafea decofeinizata si incep sa palavrageasca. Fara sa trag cu urechea le-am auzit intreaga discutie care mi s-a parut foarte interesanta. Domnul cel inalt era foarte volubil si vorbea destul de tare:
-De o luna beneficiem de ofertele din programul 7Card. E excelent. Directorul a facut un sondaj acum doua luni si a constatat ca angajatii care au o activitate sportiva regulata au un randament mai bun in cadrul firmei. Astfel s-a hotarat sa ne ofere posibilitatea de a face sport prin programul 7Card. E ca o recompensa sau stimulent pentru a creste rezultatele fiecarui angajat.
-Ce e 7Card? intreaba prietenul sau.
logo7card
-7Card e, precum am spus mainainte, un program dezvoltat de catre Benefit Seven care vine sa ofere companiilor si firmelor din Bucuresti si mai nou din Brasov, un pachet de acces la o multime de activitati sportive si recreative. Companiile aleg aceste pachete in functie de ceea ce doresc sa le ofere propriilor angajati.
-Si la noi la firma managerul ne-a oferit un abonament la piscina.
-Dar cati dintre angajati merg?
-Nici jumatate. Eu, de exemplu, nu merg pentru nu-mi place balaceala.
-Si nu ai prefera sa mergi de exemplu la sala sau la tenis?
-Ba da!
-Ei bine asta face 7Card. Iti ofera posibilitatea de a alege tu felul in care vrei sa faci sport. 7Card include o retea foarte vasta de parteneri cum ar fi: sali de sport, fitness, cluburi de dans si multe altele, in care vei avea acces.
-Si cum pot eu merge la fitness sau la clubul de dans?7card1-Uite aici.
Scoate un card din portofel si i-l inmaneaza interlocutorului sau.
-Te duci la sala de fitness, sa zicem, prezinti acest card si actul de identitate si atat. Ai acces la activitatea respectiva.
-Nu mai trebuie sa platesc nimic pe langa?
-Depinde. Sunt anumite activitati la care trebuie sa platesti dar mai putin, pentru ca 7Card asigura un discount destul de mare. De exemplu la inchirierea unui teren de fotbal scazi 15 lei pentru fiecare card prezentat. La inot sau spa platesti in sistem de co-plata, asa ii zice, o suma modica caci prin acest card beneficiezi de o reducere substantiala. La alte activitati insa nu trebuie sa platesti deloc.
Domnul cel scund priveste micul card alb din mana sa si i-l inmaneaza celuilalt. Se vede ca e incantat de ceea ce aude caci continua cu intrebarile:
-Bun. Dar sunt doar anumite cluburi sportive sau sali de sport unde am acces? Sau pot merge la oricare dintre cele care sunt in retea?
-Poti merge la oriunde doresti, oricand doresti in functie de programul activitatilor la care ai acces.
-Aham. Si eu, ca persoana fizica, pot sa imi fac un asemenea card?
-Nu. 7Card se adreseaza doar companiilor si angajatilor acestora.
-Pai si atunci cum pot beneficia de aceasta oferta?
-Vorbeste cu managerul firmei tale, mai ales ca el v-a oferit acel abonament la piscina deci e dispus sa va ofere astfel de beneficii. Daca va fi de acord trebuie doar sa intre pe siteul 7Card.ro si sa completeze sectiunea Vreau 7Card. vreau7card
-Si daca, sa zicem, sala de fitness la care merg eu de obicei nu e inclusa in acest program, ce pot face ca sa nu fiu nevoit sa o schimb?
-Ii contactezi pe cei de la 7Card, le spui care este sala la care mergi, iar de restul se ocupa ei.
-Suna foarte interesant. As dori sa incerc si eu, sa vad cum e. Poti sa imi imprumuti si mie cardul tau?
-Nu! Cardul e trecut pe numele meu, precum ai vazut mainainte, si nu poate fi imprumutat.
-Ah. Pai nu-mi ramane decat sa vorbesc cu managerul de la noi de la firma. Si la ce alte activitati mai ai acces prin 7card.
-Ohoooo! Sunt foarte multe activitati. Poti merge la fitness, zumba, kangoo jumps, aerobic, spinning, yoga, tenis, inot, dans, arte martiale, karting, tir cu arcul, squash, pilates. Poti beneficia de discounturi la cursuri de arta, la spa, coafura, manichiura, infrumusetare si multe altele, chiar si la cabinete stomatologice…
Domnul cel scund stramba din nas cu amuzament.
-Ei da, la cat par am eu chiar ca mi-ar prinde bine o coafare. Sa stii ca voi vorbi chiar astazi cu sefu si am sa le povestesc si colegilor despre 7Card ca sa insiste si ei pentru a beneficia de acest program.
Discutia lor a luat alta turnura din acest moment si peste foarte putin timp s-au ridicat de la masa, au platit si au plecat.
Mi-a atras atentia acest program 7Card si as dori foarte mult sa-l vad implementat si la noi in Oradea. logo7card

Comments
  1. laurentiu says:

    Zici ca este si in Brasov?

    Like

Lasa un comentariu

