Socializam si biciclim. Sau invers?

Posted: March 30, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , , , , , ,

logobikezoneDe curand am reusit sa il molipsesc de “biciclit” si pe un vecin care, precum mi-a declarat ulterior,  ma invidia cand vedea cum iesim in gasca, eu, sotia si fetita ca sa pedalam in voie pe coclauri. A indraznit intr-un final sa ma intrebe daca ar putea veni si el cu sotia lui impreuna cu noi. Bineinteles ca am fost de acord, doar e o metoda excelenta de a-ti petrece timpul liber, impreuna cu persoane interesante. Socializam si biciclim. Sau invers?
Problema lor a fost ca aveau biciclete vechi care necesitau reparatii serioase pentru a putea fi folosite in conditii de siguranta. Solutia la care au ajuns, in urma sfaturilor mele, a fost sa isi cumpere biciclete noi de pe Bikezone.ro site-ul pe care il recomand cu placere de atatea si atatea ori. Am intrat pe site, i-am explicat cum sa isi creeze un cont de client si apoi l-am lasat sa caute in voie bicicletele dorite de ei.
bicicleta-kross-silk-verde-alb-2014-6543Nu a durat mult si m-a chemat sa imi arate ce isi doreste.
-Uite, as vrea sa cumpar, pentru mine, o Bicicleta Silk verde-alb 2014, de la Kross.
A ales bine, zic eu, pentru ca bicicletele Kross sunt foarte bune, fiabile si rezistente. Aceasta aleasa de el are 14,16 kilograme, cadru de aluminiu, roti de 26 de inci cu jante de aluminiu Kross cu pereti dubli, suspensie pe furca, amortizor pe tija de la sa, frane V-Brake si schimbatoare Shimano.
-Imi place. E foarte buna, perfecta pentru drumetii.
-Si nu doar pentru drumetii. De ceva vreme ma bate gandul sa fac anumite schimbari in stilul meu de viata. Merg si vin de la lucru cu masina, acolo stau toata ziua la birou si nu prea fac efort fizic si din cauza asta am ajuns sa ma ingras. Nu vreau sa folosesc bicicleta doar pentru drumetii ci si sa merg cu ea la lucru.
-Mersul pe bicicleta e o excelenta metoda, si placuta pe deasupra, de a face miscare. Ai sa vezi, are sa iti intre in sange ca un virus de care nu iti vei mai dori sa scapi. Pentru sotie ce ai ales.
bicicleta-generic-bicicleta-kross-silk-l-platinum-green-2014-6544-Eu? Nimic. Ea a ales. Vrea sa isi cumpere o Bicicleta Silk platinum-verde 2014, de la Kross. E potrivita pentru o femeie, zic eu.
Are dreptate. E asemenatoare ca specificatii cu bicicleta alesa de el dar, la cum arata, e perfecta pentru sotia sa. Are tot 14,16 kg, suspensie pe furca si amortizor pe tija de la sa, cadru de aluminiu, frane V-Brake si schimbatoare Shimano, roti de 26 de inci cu aceleasi jante de aluminiu cu pereti dubli.
Mie mi-a placut ce au ales si speram ca si ei sa fie multumiti in momentul in care vor primi produsele. Si au fost foarte multumiti pentru ca bicicletele le-au fost livrate in 48 de ore de la data plasarii comenzii. In seara zilei respective ne-au si lansat invitatia la o plimbare cu bicicletele pe promenada de pe malul Crisului. Am acceptat cu mare placere, cu conditia ca si ei sa accepte ca in week-end sa accepte sa iasa impreuna cu noi intr-o drumetie pana la padurea de la Paleu.
De atunci iesim impreuna cel putin o data la doua saptamani si am apucat sa ne cunoastem destul de bine ca sa legam o prietenie stransa. Si totul datorita dorintei de a bicicli dar si de a cunoaste oameni noi. Deci biciclim si socializam.
Nu a fost prima data cand ne-am facut prieteni datorita pasiunii de a face drumetii cu bicicleta.

Lasa un comentariu

