Se implnesc ani frumosi de cand ne bucuram impreuna de fiece luna plina, stralucitoare si atat de incarcata de insemnatate. Imi aduc aminte cum intr-o noapte, pe cand eram in colturi diferite de lume, priveam ca doi romantici frumoasa luna albastra. Eu stiam ca tu iti pierzi sentimentele in razele palide de safir ale lunii. Tu stiai ca eu, la randu-mi, caut intelesuri in fiece stralucire misterioasa a gardianului selenar al noptii. Amandoi stim ca luna ne-a pecetluit atunci legatura cu puterea ei misterioasa si ca ea, pentru noi, inseamna mult mai mult decat pentru toti ceilalti.
Aducandu-mi aminte de luna albastra,  am decis sa-i rasplatesc acea putere prin care ne-a legat unul de altul. Am decis sa-i aduc ofranda pura, frumoasa, plina de senzualitate astfel incat sa nu ii uite pe cei doi insingurati pe care i-a adus impreuna pe drumul vietii lor.  Si ce as putea sa-i ofer lunii, cand ea are tot ceea ce si-ar putea dori? Mi-e teama sa nu o jignesc cu vreun gest ori ca ofranda mea sa para infima. Stiind ca ea, luna albastra, iti guverneaza in tacere destinul, singurul gest ce ar putea-o multumi e o ofranda de iubire adusa tie. Tie, iubita mea, tie! Si astfel as rasplati inmiit misterioasa putere care mi te-a scos in cale.

image

Gasit-am, in pereginarile mele prin lumea asta mare, un rai al podoabelor regale unde mi-am pierdut ratiunea la vederea frumusetilor ce mi se infatisau in fata ochilor. Am stiut ca acel loc e comoara suprema a faurarilor orientului.inel-din-argint-cu-peridot-2137r~8385621 Acesti faurari, cu maiestria lor daruita de zeii din vechime, au scos la iveala cele mai frumoase nesemate si le-au inlantuit in sute de bijuterii de aur sau argint.
Si mi-au trecut prin fata ochilor nenumarate nestemate incat am fost buimacit de atata frumusete. Si grea alegere a fost,  caci toate m-au impresionat cu frumusetea lor. Dar am ales cu sufletul un semn de pretuire pentru mana ta, un inel de argint cu peridot, sa-ti fie prieten si gardian caci peridotul e ocrotitor dupa cum spun legendele, Cleopatra insasi pretuindu-l nespus de mult. Dar cleopatra iubea de asemenea si opalul imperial despre care se spune ca i-ar fi fost de ajuto cand i-a furat inima lui Marc Antoniu.
cercei-din-argint-opal-e2228~8386784Si-am gasit  astfel cerceii de argint cu opal imperial. Stiam ca sunt pentu tine pentru ca si tu mi-ai furat inima. Si vreau ca opalul acestor cercei sa iti fie, precum se spune din vechime despre aceasta nestemata,  dovada a puritatii si a dragostei. Caci romanii anticului imperiu denumeau cu drag opalul, paedros, copil la fel de frumos ca si dragostea.
Legende multe si povestiri frumoase s-au nascut in jurul acestor nestemate si toate mi-au stat in fata ochilor in vistieria de ordin regal a faurarilor batranului Israel. Dintre toate cu greu m-am indurat sa aleg aceste daruri care sa-ti aduca multumire, tie si lunii albastre care mi te-a scos in cale.
Si gandurile mi-au ramas la ce-am lasat in urma in comoara Regala. Sa ma intorc sa mai aleg o ofranda?

Comments
  1. zmolem says:

    Reblogged this on Nu pot sa tac!!! and commented:
    Frumos

    Like

Lasa un comentariu

