Dentfix sau cum am trecut peste frica de medicul stomatolog

Posted: March 27, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , , , ,

O durere de masea infernala, rautacioasa chiar, imi distragea atentia de la concursul sportiv pentru care ajunsesem in Bucuresti. In acele momente, pentru mine, orice era infim si ignorabil in fata durerii de masea care nu-mi dadea pace. Era vina mea pentru ca ignorasem o carie care, in timp, s-a facut mai mare pana a ajuns la nerv. In momentul in care o carie ajunge la nerv rezultatul e DURERE, din categoria insuportabila!
Durerea imi distragea atentia de la pregatirea fizica si psihica pentru concurs si colegii mei au observat asta la timp. Cum unul dintre ei locuise o vreme in Bucuresti, stia unde trebuie sa ma duc pentru a-mi rezolva problema cu acea carie. Problema nu era insa locatia ci frica mea teribila de medicul stomatolog. Suport orice, alerg zeci de kilometri fara sa-mi pese de oboseala, ma catar in voie pe un perete de escalada, rezist la doze de efort prelungit, nu imi e groaza de medici si nici de bisturiu sau de ace. Dar medicul stomatolog trezeste in mine o groaza viscerala, groaza pe care o am de mic copil.
Dupa o noapte in care nu dormisem deloc, chiar cu doua zile inainte de concurs, colegii m-au luat la rost explicandu-mi ca lotul nostru sportiv are sanse mici de a scoate un timp bun, la concursul pe echipe, daca eu nu sunt in forma. Din aceasta cauza trebuia sa fac ceva ca sa ma pot concetra pe pregatirea sportiva, pe care o ignorasem. Aveau drepate si, mai ales, au stiut ce argument sa imi aduca pentru a ma convinge sa merg la stomatolog. Au apelat la spiritul de echipa si la dorinta de a castiga de care, de altfel, dadeam cu totii dovada din plin.
Dentfix_logo_h80-Bun! Am sa merg la dentist, dar unde? Daca dau peste vreun cabinet stomatologic, care sa imi aduca aminte de grozavia aia care a bagat frica in mine cand eram mic, fug mancand pamantul si nu cred ca ma prinde vreunul dintre voi.
-Mihai. Vii cu mine la Dentfix si ai sa te convingi ca aceasta clinica are standarde de calitate foarte ridicate cand vine vorba de servicii medicale de specialitate, de aparatura folosita si, nu in ultimul rand, de relatia medic-pacient. Nu incape vorba ca vei avea vreun moment in care sa iti fie teama. Am fost si eu la Dentfix si mi-am depasit teama de medicul stomatolog tocmai datorita felului in care am fost tratat de catre stomatolog si a ceea ce am vazut in aceasta clinica.
lobby dentifxBun. Zis si facut. Au reusit sa ma convinga si in jumatate de ora intram pe usa clinicii stomatologice de pe strada Barbu Vacarescu nr. 313-315. In acel moment am reusit sa trec un prag psihologic foarte important pentru mine.M-a impresionat foarte mult felul in care am fost preluat de catre o receptionista draguta care m-a condus intr-o camera de asteptare unde, spre surprinderea mea, ma simteam ca in propria sufragerie. Arata cu totul altfel decat imagina pe care mi-o facusem eu despre o sala de asteptare a unui cabinet stomatologic. Pe un monitor rula un film simpatic cu Jim Carrey care mi-a distras incetul cu incetul atentia de la problema cu care venisem acolo. Am fost servit cu ceai sau cafea, insa de teama sa nu starnesc mai tare durerea de masea, am refuzat politicos.
Dupa o perioada scurta de asteptare, am intrat in cabinetul stomatologic unde doamna doctor stomatolog a reusit sa ma faca sa trec peste al doilea prag psihologic al fricii mele. Cabinetul arata ca rupt din alta lume, cel putin pentru mine, luminos si curat facand ca, insumat cu felul in care doamna doctor a vorbit cu mine, teama de operatiunile ce au urmat sa scada considerabil. dentfix 1
Am suportat, initial temator apoi relaxat si increzator, toate operatiunile medicale ce au urmat, dovedindu-mi, cu varf si indesat, ca frica mea de cabinetul stomatologic nu era justificata. Astfel, mi-a fost curatat molarul afectat de carie si pregatit pentru obturare cu materiale compozite. Pot spune ca am avut mare noroc ca nu am ajuns la o extractie dentara, pentru ca am ignorat destul de mult acea carie, riscand sa imi pierd maseaua si sa imi fie afectati dintii vecini. Si chiar daca ar fi fost nevoie de asa ceva, as fi acceptat cu seninatate doar pentru ca reusisem sa ma relaxez indeajuns de mult incat sa constientizez ca un sistem dentar sanatos primeaza in fata fricii de dentist.
Cunoscandu-ma, nici acum nu realizez pe deplin ca eu am fost la stomatolog si ca am depasit teama de acesta. Si asta datorita Dentfix. Si ma bucur ca am avut destula minte ca sa merg la stomatolog pentru ca la concursul pentru care ma aflam la Bucuresti am iesit pe locul trei la individual si pe doi la echipe. Multumitor, nu?

Comments
  1. monk says:

    Lol. La o asa clinica as merge si eu. Ca si mie mi-e frica de dentist ca de….

    Like

Lasa un comentariu

