Biciclop.eu – pentru ca primavara asta mergem cu totii pe bicicleta

Posted: March 27, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags: , , , , , , , , , , ,

Ne pregatim pentru cea mai mare actiune care promoveaza mersul pe bicicleta desfasurata vreodata la noi in oras. Fiecare dintre noi are o arie de responsabilitati bine puse la punct. Eu cu Marius ne ocupam cu implicare in activitate a copiilor din centrele de plasament, tinand cont ca amandoi ne-am mai ocupat de partea asta si in alte activitati.
bicicleta_copii_koliken_galaxy_cool_boy_20_kp022Raspunsul primit din partea pedagogilor din centrele de plasament e cat se poate de multumitor, implicarea copiilor in aceasta actiune e deasemenea pozitiva, insa intampinam o mica problema, la rezolvarea careia lucram in aceste momente. Nu avem destule biciclete pentru acesti copii. Daca e o actiune de promovare a mersului pe bicicleta, respectiv un imens cross de-a lungul orasului, copiii vor trebui sa mearga pe bicicleta. Noi nu avem decat optsprezece biciclete disponibile,obtinute prin donatie de la persoane binevoitoare care au fost dispuse sa renunte la ele in favoare copiilor. Si totusi ne lipsesc inca zece biciclete. Cum termenul limita pentru a face rost de acestea se apropie, acest lucru a devenit prioritar, astfel ca, dupa multe incercari, am gasit solutia salvatoare.
Marius a reusit sa obtina o sponsorizare destul de consistenta si am hotarat sa cumparam cele zece biciclete, asa ca partea aceasta a problemei imi revine mie. Cum sunt adeptul cumparaturilor online, m-am orientat catre un site binecunoscut mie si anume Biciclop.eu.
biciclop logoBiciclop.eu este un site specializat in comercializarea de biciclete, trotinete, accesorii si piese pentru bicicelte, dar si de skiuri, snowboarduri si accesoriile necesare pentru acestea. Preturile si calitatea produselor din oferta acestui site sunte mai mult decat tentante iar prezentarea din punct de vedere al impactului vizual si al informatiilor e excelenta.
koliken turist femeiDupa un mic tur de informare prin categoriile si produsele de pe Biciclop am facut o mica selectie a produselor dorite de catre mine.Tinand cont ca avem nevoie de zece biciclete, pentru copii de diferite varste, am ales astfel:
– patru biciclete Koliken Glaxy pentru copii, cu dimensiunea rotilor de 20 de inci.
-trei biciclete Koliken Turist pentru barbati cu dimensiunea rotilor de 24 de inci
-si trei biciclete Koliken Turist pentru femei
Si, tinand cont ca ne-am incadrat excelent in suma primita drept sponsorizare, am hotarat sa adaug pe comandanda si castile de protectie necesare fiecarui copil care va participa la activitate. Ramane doar sa finalizez comanda si sa asteptam livrarea care, datorita faptului ca am avut noroc si produsele comandate se aflau pe stoc, va fi facuta in cel mult patru zile lucratoare dupa cum am aflat de la operatorul Biciclop.eu cu care am discutat despre detaliile platii si livrarii unei comenzi atat de mare.
Nu mai ramane decat sa receptionam comanda, sa ne pregatim temeinic pentru actiunea de biciclit primavaratic, ca doar asta e ceea ce asteptam inca de la prima raza de soare a acestei primaveri.
bicicleta_koliken_turist_24_barbati_kp_022_1

Comments
  1. monk says:

    I wanna ride my bicicle… Da-i praf. Tre’ s-o repar.

    Like

Lasa un comentariu

