Pentru a salva primavara multor confrati de-ai mei care sunt amenintati de pofta de cumparaturi a iubitelor lor, vin sa le fac doamnelor si domnisoarelor urmatoarea recomandare. Dragelor, lasati balta interminabilele sesiuni de shopping prin magazinele de imbracaminte si incaltaminte, sesiuni care maltrateaza psihic si fizic atat de multi barbati, si orientati-va inspre optiunea mai economica si mai confortabila oferita de mediul online. Mai mult, stiu eu un magazin online care poate multumi si cele mai exigente gusturi in materie de imbracminte, incaltaminte si accesorii si anume Kurtmann. kurtman logoAcest magazin online comercializeaza produse ale celebrelor marci Zara, Bershka, Stradivarius, Lefties, Pull and Bear etc, si activeaza in mediul online inca din 2008. Kurtmann se situeaza in fruntea pietei online romanesti datorita ofertei foarte variate de produse, a reducerilor masive a intregii game de produse, reduceri care ajung chiar si la 60% in perioada lichidarilor de stoc. Avand si doua magzine de prezentare in Bucuresti, Kurtman Outlet – Virtutii si Universitate, numarul clientelor a crescut rapid datorita ofertelor foarte bune si a unui sistem de alertare prin sms cu privire la actualizarea stocurilor si lansarea promotiilor.
Magazinul online Kurtmann vine pentru aceasta primavara, cu o oferta excelenta si foarte atractiva, si anume cu o reducere 30% la peste 1400 de articole pentru barbati, femei si copii. Suna interesant? Eu zic ca da!
lichidare stoc kurtmann
Produsele sunt excelent prezentate, existand filtre de selctare a acestora in functie de categoria articolului vestimentar, de marca si marime. Astfel, daca doriti de exemplu sa va gasiti o jacheta , nu e nevoie decat sa intrati la articole pentru femei, apoi la categoria jachete, unde veti gasi o gama foarte larga de articole cum ar fi: geci, jachete, paltoane, pardesie,sacouri si veste. Din produsele pe care le-am gasit aici, foarte mult mi-a placut Jacheta Bershka Ishtar Dark Green, foarte frumoasa si la moda, facuta din bumbac (70%) si poliester (30%), cu mansete stramte, buzunare si fermoar metalic.
jacheta bershka ishtar
Banuiesc ca veti dori, odata cumparata aceasta jacheta, sa asortati la ea o pereche de pantaloni, doar cei pe care ii aveti deja nu se potrivesc deloc. Am sau n-am dreptate? Normal ca am doar stiu ce inseamna a fi insotitor la shopping. Atunci, daca stocul de pantaloni e pe minus si simtiti nevoia sa cumparat si o pereche de pantloni, Kurtmann e, si in acest caz, solutia perfecta. Urmand aceiasi pasi, veti ajunge in categoria pantaloni de la articole pentru femei. Aici veti gasi indeajuns de multe produse de la blugi la colanti, de la pantaloni de stofa la pantaloni sport, de la pantaloni scurti la salopete, incat sa gasiti ceea ce va doriti si sa fiti multumite ca ati ales Kurtmann. Cum anii in care am fost secund in timpul sesiunilor de shopping si-au lasat amprenta asupra mea, pot spune ca am devenit expert in asortat articole de imbracaminte, astfel imi permit sa aleg o pereche de pantaloni care sa se potriveasca alegerea de mai sus. Pantalonii Bershka Uggie Dark Blue se potrivesc de minune cu Jacheta Bershka Istar, avand un croi conic, strans pe picior, cu fermoar si nasture metalic in talie. pantaloni bershka uggie Daca veti intra si la categoria accesorii, puteti incununa cu succes aceste achizitii cu o curea Pull and Bear Tristram Colors si cu o poseta… Ei bine, poseta va las sa v-o alegeti singure, doar n-o sa fac eu totul.
Eu zic ca merita sa faceti cumparaturile de primavara, fiecare primavara, vara, toamna si iarna de acum inainte, de pe Kurtmann.ro, altfel nu v-as fi facut aceasta recomandare.
E mult mai usor decat sa bateti la pas toate magazinele, sa probati zeci de produse, sa ii stresati pe iubitii, sotii sau prietenii vostri cu vesnicele intrebari:
-Imi vine bine? Se asorteaza cu poseta aia de acasa, cea rubinie?
Si, tinand cont de marcile consacrate ale caror articole vine Kurtmann sa le comercializeze, de preturile acestora si de notorietatea acestui site, consider ca nu mi-am racit tastatura degeaba si ca imi veti asculta sfatul.

Comments
  1. monk says:

    Da recomandari de haine pentru barbati nu faci? Ca vad ca pe doamne si domnisoare le rasfeti.

    Like

Lasa un comentariu

