Ochii tai sunt muza mea, stiai asta?

Posted: March 21, 2014 by zmolem in advertoriale, Orkestra, recomandari
Tags:

Ochii tai sunt muza mea, stiai asta?
In ochii tai ma pierd in fiecare primavara, cand sunt atat de stralucitori si plini de viata. In ochii tai vad speranta si puterea de a ma ridica deasupra tuturor. In ochii tai regasesc mereu sursa inspiratiei mele. E acea lumina jucausa care ma provoaca sa asez rand pe rand, vers pe vers, rima pe rima…
Si, mereu, lumina din ochii tai ma inspira sa creez lumi fantastice cu dragoni si elfi, caci stiu ca creaturile acelea mitice vor spori misterul din ochii tai. Si tocmai acest mister imi e hrana penei care insira rand dupa rand zamislind aventuri de necrezut cu eroi de legenda. Ai putea zice ca-s pierdut in fantezia unei lumi pierdute-n visare. Daca ai fi altcineva ai avea dreptate dar, fiind vorba despre tine, stiu sigura ca n-ai s-o faci pentru ca tu esti constienta ca lumea eroilor bravi luptand in numele binelui e creeata pentru tine.
Si-am gasit inspiratie, de-atatea si-atatea ori, numai in ochii tai. Pentru ca ochii tai au puteri magice. Isi schimba culoarea dupa cum le e voia, dandu-mi pofta sa scriu precum soarele ii da pofta de viata padurii primavaratice.
Intr-o zi mi s-a parut ca ochii tai ar fi verzi si-am vazut in ei o padure salbatica si de nepatruns. In padurea asta s-au pierdut eroii de legenda, descoperind orasul vechi al popoarelor de mult apuse. Asa sunt pentru mine ochii tai verzi. Pierdere si descoperire!
Intr-o alta zi, pe cand soarele rasarea timid de dupa dealuri, ochii tai mi s-au reflectat albastri ca marile orientului, plini de mister si de indemn. Am cautat in mine inspiratia si-am zamislit,, pentru eroii povestilor mele, ceai mai aventuroasa cautare in marile necunoscute ale lumii fantastice. Luptatu-s-au cu fapturi necunoscute, au invins temutii pirati ai arhipelagului pierdut, ai trecut prin furtuni navlanice dar au iesit victoriosi si limpezi ca ochii tai albastri… dimineata intr-un rasarit de soare.
Iar cand ochii tai au fost caprui ca blana caprioarei ce salta sprintara prin poiana, atunci am creat povestea de dragoste care l-a indemnat pe eroul cartii mele sa doboare regate intregi. Si iubita-i, ce l-a manat din urma ca o muza, era aidoma tie, frumoasa cu ochi plini de lumina. Si intocmai ca tine, ea avea puterea de a-si schimba, dupa cum ii era voia, culoarea ochilor. Ba erau verzi ca padurea salbatica, ba erau albastri ca marile orientului, ba erau caprui…
Atunci cand au fost negri, eroii de legenda au zamislit cea mai frumoasa aventura in lumile subpamantene, unde au infrant armii temute chiar si de zei. Iar ei, la randul lor inspirati de ochi plini de mister si schimbatori ca vremea primaverii, au stramutat pana departe orice rau, ca sa nu mai apara niciodata in lumea lor… si a noastra.
Iar cand au devenit turcoaz…ei bine, atunci m-am hotarat sa scriu aceste randuri.
La fel si eu. Pentru ochii tai, cand albastri, cand verzui, negri sau caprui, sunt in stare sa mut lumea din loc. Caci ei, ochii muzei mele, imi dau inspiratie nemarginita din care voi pune pe foaie atatea si-atatea aventuri.
Le multumesc ochilor tai verzi, ca mi-au scos in cale lumea elfilor plini de magie din padurea nesfarsita.
Le multumesc ochilor tai albastri ca m-au lasat sa iti ofer lumea piratilor din arhipelagul pierdut, lume plina de comori, de insule pline de pericole, de sirene si monstri marini.
Le multumesc ochilor tai caprui pentru povestea de dragoste din care-au rasarit atatea aventuri fantastice.
Le multumesc ochilor tai negri care-au stiut sa imi insufle ultimul imbold scriitoricesc din care-am creat lumea subpamanteana.
Le multumesc ochilor tai atat de frumosi pentru lumina pe care o rasfrang asupra mea.
De-as fi stiut eu de unde-atata mister si schimbare jucausa in ochii tai!
lensa big logo

Comments
  1. monk says:

    Frumoasa declaratie. Dar lentilele de contact chiar sunt la preturile alea?

    Like

Lasa un comentariu

