A venit primavara! Si nu mi-am dat seama de asta pentru ca afara e soare, pomii infloresc si ciocarliile scalda dimineata cu trilurile lor. NU! Mi-am dat seama ca e primavara pentru ca nevasta-mea a inceput sa faca recensamantul pantofilor. Spre disperarea mea!
Astia nu mai sunt la moda, astialalti o jeneaza, aia negri cu toc inalt parca nu se mai asorteaza cu poseta. Parca anul trecut se asortau. Acuma ce au, s-au decolorat? Si cred cu tarie ca nevasta-mea ar fi in stare sa-mi dovedeasca, cu argumente solide, ca iarna ce a trecut si-a lasat cruda amprenta asupra pantofilor, aia negri cu toc inalt, facandu-i inutilizabili.
Si ma cuprinde o jale nemarginita cand ma gandesc la zecile, daca nu chiar sutele de ore in care voi sta ca o prajina intre rafturile magazinelor de incaltaminte admirand cu stoicism cum probeaza sute de perechi de pantofi.
“Parca ar merge si astia ca is foarte confortabili…Mmmmmnu! Astialalti par mai stransi pe glezna. Ba nu! Astia ca-s cu varf decupat si-au sa se potriveasca la rochita aceea vaporoasa, multicolora!”
Ceeeeee?! Nuuu, ca nu-nteleg de unde si pana unde varful decupat merge la o rochita multicolora!
“Dar uite si pantofii astia eleganti, ce bine se asorteaza cu poseta aia pe care o port la rochia aceea eleganta…”
Pot sa fac infarct? Acuma pe bune! Creierul mi se blocheaza instantaneu cand aud criteriile de asortare a articolelor vestimentare.
“Puiu! Asa-i ca pantofii astia seamana, la culoare, cu agrafa de par pe care mi-au facut-o cadou de 8 martie?”
Vreau sa fiu exilat la polul nord! Va rog io, aveti mila de un suflet chinuit!
“Uite ce culoare frumoasa au pantofii astia!”
Ce culoare?
“Nisipiu!”
Nu! Nu exista culoarea “nisipiu”. De cate ori sa iti mai explic ca asa ceva nu exista. Pur si simplu nu se incadreaza in ROGVAIV! Ne-am inteles?
Logic ca nu ne-am inteles si nu ne vom intelege niciodata. Ea e femeie, eu barbat. Ea e de pe Venus, eu de pe Marte. Punct! Eu sunt practic si expeditiv, ea e selectiva si carcotasa! Si de asta nu-mi place sa merg la cumparaturi de imbracaminte si incaltaminte impreuna cu ea! Innebunesc de-a binelea cand vad cum probeaza fiecare bucata de pantof, de pe fiecare raft, din fiecare magazin de incaltaminte din fiecare… Gata, ajunge, ati inteles ideea!
Deci, eu nu suport expeditiile prelunigite de shopping primavaratec. Ea isi doreste incaltaminte noua. Cum rezolv problema? I’ll do it my way! Adica militareste: scurt si concis. Fara ocolisuri si fara scurtaturi.
Asadar, inainte sa-mi lanseze invitatia la shopping, deschid laptopul si dau o cautare, pe google, dupa cuvintele cheie “incaltaminte femei”. Primul rezultat din lista ma trimite catre MiniPrix.ro. N-o fi degeaba in fruntea listei deci intru cu incredere si cu speranta in suflet.
sigla-miniprix
O raza de speranta rasare in fata ochilor mei si vad indeaproape scaparea de corvoada ce se apropie de mine. Site-ul e perfect pentru ce am eu… pardon, pentru ce are sotia mea nevoie. Aici gasesti o basculanta de pantofi de toate felurile, din toate materialele, cu toc, fara toc, cu toc comod, casual, cu talpa joasa, cu platforma (acuma, pe bune, bine ca nu ii fac si cu macara) eleganti si “animal print” (sper ca nu confera ceva abilitati ale regnului animal, ca n-am de gand sa ma fugareasca precum ghepardul fugareste gazela).
pantofi cu toc comodGluma-i gluma si seriozitatea-i seriozitate. Trec peste ironiile la adresa pantofilor, si efectelor haluciongene pe care ii au, mai ales primavara, asupra femeilor, si ma orientez prin site-ul Miniprix.ro la sectiunea pantofi. Observ in lateral filtrele de cautare si constat cu multumire ca poti selecta preferintele in functie de felul pantofilor (casual, elegant, cu toc, fara toc, etc) marime (observ aici mai multe marimi decat calibre in arsenalul militar al tarii noastre), materialul din care sunt facuti pantofii, culoare (si aici sunt indeajuns de multe incat nutresc speranta ca nevasta-mea nu va putea comenta nimic din punctul asta de vedere).
Urmatorul pas pe care il fac este sa caut, asa de proba, o pereche de pantofi sa vad cam ce produse ar avea MiniPrix pe stoc. Am observat, in toti acesti ani de chin prin raioanele de pantofi, cam ce preferinte are nevasta-mea, deci sper sa gasesc ceva cu care sa o mituiesc incat sa nu fiu nevoit sa incep iarasi calvarul shoppingului neurodistructiv. Asadar ma orientez catre pantofi cu toc comod. Site-ul reactioneaza foarte repede, incat nu am timp sa zic un “Doamne-ajuta sa gasesc pantofi faini pentru Moni”, ca in fata ochilor mi se desfasoara o sumedenie de pantofi de toate culorile, formele si marimile la niste preturi foarte bune. Am senzatia ca ma aflu intr-un magazin de incaltaminte adevarat si ma scutur cu greu de fiorul mirajului, bucuros ca totusi sunt inca acasa, in fata laptopului, cu mouse-ul, nu cu un cos de cumparaturi in mana.
“Aaaaaaleluiaaa!” zic in sinea mea. “Site-ul asta e mana cereasca”
pantofi eleganti cu toc inaltHai sa vad cum stau cu pantofii eleganti. Un click in plus nu e paguba, dar vreo trei sau patru ore prin vreun magazin de pantofi sunt al naibii de paguboase, cel putin pentru mine. Intru pe subcategoria pantofi eleganti
si imi vine sa pup monitorul de bucurie. Vad cum portita de scapare se deschide din ce in ce mai tare cu fiecare click pe care il dau pe MiniPrix.ro.
Mai fac o incercare. Daca au si balerini m-am scos, mai ales ca Moni isi doreste balerini lacuiti, negri. Imi vine sa fac dansul ploii (al pantofilor, pentru necunoscatori) de fericire. Am gasit si balerini lacuiti, deci anul acesta scap de chinuitoarele cumparaturi care planau amenintator asupra mea.
balerini lacuiti pentru femei-Ce faci tu acolo? Te uiti la pantofi? De femei? se aude o voce glasuind sinistru.
-Iti cautam pantofi, ca si asa ziceai ca iti trebuie. Am gasit aici pe MiniPrix.ro. Is ieftini ca martisoarele.
Sotia e undeva in spatele meu. Privirea ei imi strapunge ceafa, trecand prin mine direct asupra pantofilor ce se afiseaza pe display. Ma da la o parte fara nici o retinere si incepe sa caute frenetic. Eu ma gandesc ca ar fi momentul sa ma retrag.
-Sa nu crezi ca ai scapat de shopping. Vreau sa imi cumpar si niste rochii noi! Ca tot veni vorba de martisoare…
-Dar au si haine pe MiniPrix! Si au si aplicatie pentru telefon pe Google Play, ii spun triumfator desi, nu stiu de ce, am sentimentul ca tot n-am scapt de shopping. Gaseste ea ceva de cumparat ce nu se gaseste pe MiniPrix. De exemplu asteroizi… radioactivi.
Trebuie sa ii contactez pe oamenii astia poate au sa introduca si asteroizi radioactivi pe site, in caz ca ii trebuie nevestei mele sa cumpere asa ceva! E imperativ necesar sa aduca asteroizi, de productie locala. MiniPrix.ro imi e ultima scapare!
logo-miniprix_9b278661fc7edf

Comments
  1. Andrei g says:

    Unde gasesti magazinele astea online?

    Like

  2. monk says:

    Ieftin ca braga. Asa scap si eu de shopingul compulsiv al nevesti-mii.

    Like

Lasa un comentariu

